אשדוד לא ויתרה והדליקה חנוכייה במחצית

את זה לא רואים כל יום במגרשי הכדורגל. במ.ס אשדוד ירדו למחצית במשחק מול רמה"ש. למרות ההפסקה, על הדלקת הנרות לא ויתרו שם והדליקו לפני כניסת השבת נר שישי של חנוכה. מיכאל אוחנה, שחקנה של הקבוצה, שעמד להיכנס כמחליף, מיהר מהחימום לחדר ההלבשה להדליק את החנוכייה לפני כניסת השבת.

אין ספק שמ.ס אשדוד היא קבוצה מדליקה. הוכחה לכך קיבלנו ביום שישי במשחק מול רמה"ש, כשבמחצית המשחק מול רמה"ש, בהפסקה, הדליקו השחקנים נר שישי של חנוכה, לפני שהשבת תיכנס.

לא רבים הבינו מדוע מישהו מחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד, קורא בהפסקה למיכאל אוחנה, שחקנה של הקבוצה, שהתחמם לפני כניסה כמחליף , "מיכאל בוא השבת נכנסת". השחקנים הדליקו נר שישי של חנוכה ורצו לעשות זאת לפני כניסת השבת ולכן אוחנה, אילתר חולצה במקום כיפה ורץ מהר לחדר ההלבשה ואת התוצאה אתם רואים לפניכם. נר שישי של חנוכה.

עכשיו ייתכן שלא תתפלאו כיצד אירע לקבוצה אולי "נס חנוכה" והיא כבשה שער שיווין דקה לסיום המשחק, כשכולם היו בטוחים שהיא תפסיד את המשחק לרמה"ש. .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך