לא קרה נס. הפסד לאשדוד מול נס ציונה 24:26

הפועל אשדוד שעשתה סיבוב ראשון הטוב בתולדותיה, בליגת ווינר בכדוריד, כשלה דווקא במשחק האחרון של הסיבוב מול נס ציונה ממרכז הטבלה ונוצחה 26:24. באשדוד חסרו טל וכרמין הפצועים. רועי ביטון שחזר מהרחקה יכול היה להשוות 30 שניות לסיום, אבל הכדור שלו פגש את הקורה. אשדוד סיימה את הסיבוב במקום השלישי 2 נקודות מהראשונה, במאזן של 3:8 לזכותה. המטרה נשארה פליאוף עליון.

דווקא במשחק האחרון של הסיבוב, כשהפועל אשדוד, נמצאת במומנטום הטוב ביותר שלה מאז ומעולם, בליגת ווינר בכדוריד, היא נוצחה בנס ציונה מול נס ציונה ממרכז הטבלה 24:26.

 אשדוד שוב נאלצה להופיע בהרכב חסר, ללא הפצועים, יותם טל וגיל כרמין.  אגב אלכס בוסיץ, שקיבל הוראה מהרופא לא לשחק סירב ועלה עם אצבע שבורה. הקרבה שלא רואים מכל שחקן.

יכולת טובה של אורן מאירוביץ בשער, ושל עומרי קושמרו בהתקפה, הובילו לשיווין במשחק הצמוד בנס ציונה, שבה בלטו בחצי הראשון עמית כהן ועמיר לנגליב.

במחצית השנייה, מילוש בואישיץ' ולנגליב הובילו את נס ציונה ליתרון 15:18 (42'). אדיר כהן ואלעד טלקר החזירו את אשדוד ל-20:19. ברק פריד העלה את נס ציונה 22:24 ( דקה 57'). קושמרו צימק  ולרועי ביטון  (30 שניות לסיום), הייתה אפשרות להשוות, אבל כדור שזרק מצא את הקורה. וליקו מילוסביץ קבע בשניית הסיום 24:26.

ביטון בהחמצת המשחק. (צילום באדיבות מני אלגרסי, מנהל התקשורת, הפועל אשדוד)
ביטון בהחמצת המשחק. (צילום באדיבות מני אלגרסי, מנהל התקשורת, הפועל אשדוד)

 אשדוד נסוגה למקום השלישי עם מאזן 3:8 – אבל עדיין עם הסיבוב הטוב בתולדותיה. המטרה נותרה כפי שהייתה, פליאוף עליון

הגנת אשדוד מנסה למנוע שער מנס ציונה. (צילום: באדיבות מני אלגריסי, מנהל התקשורת, הפועל אשדוד)
הגנת אשדוד מנסה למנוע שער מנס ציונה. (צילום: באדיבות מני אלגריסי, מנהל התקשורת, הפועל אשדוד)

כבשו לאשדוד: עומרי קושמרו 7, דודר, דדי פרץ ורועי ביטון 3 שערים כ"א, יוסי ביטרמן ואלעד טלקר 2 כ"א, ישראל ביטרמן , אלכס בוסיץ' ואדיר כהן 1 כ"א. שפטו רונן פישר ודור לרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך