דקה לפני הסיבוב. שער שיווין של סירושטיין (דק' 89) קבע 1:1 מול רמה"ש. בתום הסיבוב

דקה לתום הסיבוב הראשון ולמשחק מול רמה"ש, השווה הקפטן מיקי סירושטיין בשער נגיחה את התוצאה ל1:1. אגב סירושטיין בישל בשבוע שעבר שער ניצחון (דק 88) מול אחי נצרת והיום (שישי) כבש. בלם כובש. אשדוד שהייתה טובה יותר והחמיצה לפחות 5 מצבים בטוחים לשער, סיימה שלישית את הסיבוב עם מספר נקודות זהה לשנייה הרצליה. בשבוע הבא מפגש מול עוד קבוצת צמרת נוספת, בני לוד, בחוץ. לפני כן בשלישי, גביע הטוטו.
מיקיסי
9999

אבא של מיכאל אוחנה, קשר מ.ס אשדוד, סיכם את המשחק במשפט אחד. "אפילו ברצלונה לא מגיעה לכל כך הרבה מצבים במשחק". האמת צודק. מ.ס אשדוד סיימה בתיקו 1:1 מול רמה"ש, בחוץ, משחק שאם הקבוצה הייתה מנצלת רק מחצית מההזדמנויות שהיו לה, היא הייתה יורדת מנצחת 3:1 אם לא 4:1. במקום זה , היא יצאה עם נקודה. נקודה למחשבה.

עוד לא מצאנו מקום לשבת (6) וטום בן זקן מצא את רועי בקל בכדור מעולה, בקל המשיך בכדור גאוני לדוד ומול השוער הכדור חמק לחוץ. עוד לא מצאנו את האיש שמוכר גרעינים (אין אחד כזה ברמה"ש) ואינברום בעט כדור ליד הקורה ולאחר דקה החמיץ שער בטוח, לאחר  טעות נוראית של הגנת רמה"ש . הלאה. דין דוד הגיע למצב מול השוער , מצב של שער בטוח וגם כאן הכדור לא מצא את הרשת. בכלל המחצית הזאת הייתה ברובה בשליטת אשדוד, אבל רמה"ש, ניצלה את העובדה שאשדוד לא כבשה והחלה ללחוץ אף היא.

2 דקות במחצית השנייה גם הפעם לא התיישבנו ושוב החמצה שלא תאמן. דין דוד מול שער ריק, ..מסר לשוער. מהצד השני בהתקפה מתפרצת, מנע ניר ברדע, שער בשטוח בגלישה לרגלי שחקן רמה"ש. מיכאל אוחנה שנכנס במחצית, השאיר את אור אינברום מול השוער, זה נראה כבר בפנים, אבל שוער רמה"ש, אלקסלסי, הדף את המצב.

וכמו באגדוץ סליחה כמו במשחקי הכדורגל. אם לא כובשים…סופגים. יוסי שבחון (82), בעט כדור, חלש ושטוח שעבר את כל ההגנה ואת רועי משפתי. כדור שהפתיע שנכנס בכלל. אפילו שבחון לא האמין שכבש. זה נראה גמור. אבל יש לה את סירושטיין שהבין שאם ההתקפה לא כובשת אז הוא צריך. סירושטיין (89) נגח כדור שגם אלקסלסי לא הצליח לעצור וזה נגמר 1:1.

אשדוד מסיימת בחלוקת נקודות ובמקום השלישי בליגה עם אותן הנקודות שיש לשנייה הרצליה ו-5 פחות מהראשונה הפועל פ"ת. אבל עכשיו מתחיל הסיבוב השני וזה יכול להיות סיבוב אחר לגמרי…

ביום שלישי (נס ציונה, 19.00)  ייערך משחק גמר גביע הטוטו וזו דרך מצוינת להתחיל סיבוב ואולי מסורת והיסטוריה. גביע ראשון לאשדוד.

אשדוד: משפתי, בן זקן (זריהן, 83), סירושטיין, ברדע, טובול, מונד, בקל (85, עזריאל), אינברום, קינדה, קוגבינה (אוחנה, 46), דוד.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך