פרץ וגנב מאות בקבוקי אלכוהול בשווי עשרות אלפי שקלים

שוטרי משרד הבילוש והמודיעין במשטרת אשדוד עצרו בסוף השבוע האחרון את תושב אשדוד, בחשד כי פרץ למחסן בעיר וגנב יחד עם חבריו למעלה מ- 330 בקבוקי אלכוהול

שוטרי משרד הבילוש והמודיעין במשטרת אשדוד עצרו בסוף השבוע האחרון את תושב אשדוד, בחשד כי פרץ למחסן בעיר וגנב יחד עם חבריו למעלה מ- 330 בקבוקי אלכוהול יוקרתיים מסוגים שונים בשווי של למעלה מ-35,000 שקל. על פי החשד מכר החשוד חלק מהבקבוקים לבית עסק בעיר. בחיפוש שנערך בביתו נתפסו בקבוקים רבים.

לפני כשבועיים וחצי, בשעת לילה מאוחרת, פרץ הנאשם למחסן ברחוב הכינור באשדוד ופתח דלת שהייתה נעולה. הוא גנב מזוודה ובה בקבוקי אלכוהול, לאחר מכן עזב את המקום. זמן קצר לאחר מכן שב יחד שני חבריו ויחדיו גנבו ארגזים מלאים בבקבוקי אלכוהול, שהיו בתוך תיקים אותם העמיסו על רכבם ועזבו את המקום. בהמשך חזרו השלושה פעם נוספת וגנבו תיקים ובהם בקבוקי אלכוהול נוספים. בסך הכול גנבו השלושה: 206 בקבוקי וודקה ממותגים שונים כגון "בלאיה בריוזקה", "חורטיצה", "פינלנדיה" ועוד, 60 בקבוקי וויסקי "לאודרס", "שיבס" ועוד, 60 בקבוקי יין, 5 בקבוקי ברנדי יוקרתי, תיקים, מזוודות ועוד מספר בקבוקי אלכוהול מסוגים שונים. שווי הגניבה מוערך למעלה מ-35,000 שקל.

צילומי מצלמות האבטחה הובילו את חוקרי מחלק התשאול במשטרת אשדוד, רס"מ מנחם שריקר ורס"ב קובי פלג, לזהותו של החשוד במעשה, תושב אשדוד כבן 50 שנעצר והובא לחקירה בחשד להתפרצות והגניבה. במהלך החקירה התברר כי ביצע את המיוחס לו בעודו אמור לשהות בתנאי מעצר בית לילי, בשל עבירות קודמות. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו על פי צו בית המשפט אותרו מספר רב של בקבוקי משקה אלכוהוליים החשודים כגנובים. בנוסף אותר בית עסק בו אוחסנו עשרות בקבוקי וודקה שנגנבו על פי החשד מהמחסן. בעל העסק, תושב אשדוד כבן 39 נעצר בחשד להחזקת הרכוש הגנוב ושוחרר בתום חקירה.

מעצרו של החשוד בהתפרצות והגניבה הוארך, וחטיבת התביעות במשטרת ישראל, באמצעות שלוחת לכיש, הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים, בגין עבירות של פריצה וביצוע גניבה וכן הפרת הוראה חוקית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך