למרות החרם החרדי: ביג מדווחת על עליה ברווחים

למרות הניסיון ליצור חרם על ביג, בעקבות פתיחת הסניף באשדוד בשבת, החברה מדווחת על עליה ברווחים

לפני כשישה חודשים פעלו בוועדת השבת הארצית כדי ליצר חרם כלכלי על חברת הביג פאשן, וזאת בעקבות הניסיון לסגור את מתחם ביג אשדוד בשבת, כזכור אלפי חרדים תושבי אשדוד יצאו להפגין נגד פעילות הביג בשבתות, ולאחר זמן קצר החליטו על ביצוע חרם כנגד מתחמי הביג, זה החל בניסיון לעצור את שיתוף הפעולה עם חברת כלל ביטוחים וחברות נוספות המשקיעות בביג, אך כאמור חברת הביג בראשות האחים נפתלי מדווחת על רווחים נאים מאז פתיחת המתחם בעיר.

חברת המרכזים המסחריים דיווחה היום על רבעון שלישי רצוף של עליות בהכנסות וברווחים. ביג הציגה ברבעון השלישי של 2015 עלייה של 27% בהכנסותיה שהסתכמו בכ-159 מיליון שקל.

ביג פועלת בישראל ובארה"ב כאשר בסך הכל יש לה 56 מרכזים מסחריים בשטח להשכרה של כ-1,012 אלף מ"ר ובשיעור תפוסה ממוצע של כ-100% בקירוב בישראל וכ-93% בארה"ב. שווי הנדל"ן להשקעה של החברה בארה"ב מסתכם בכ-3.3 מיליארד שקל (45.2%) ושווי הנדל"ן בישראל מסתכם בכ-3.9 מיליארד שקל (52.8%). לחברה גם פעילות קטנה בסרביה עם נדל"ן להשקעה בהיקף של 148 מיליון שקל המהווה 2% מהיקף הנדל"ן להשקעה של החברה.
עיקר הצמיחה של החברה ברבעון השלישי הגיעה מארה"ב. ה-NOI של הנכסים בארה"ב עלה ברבעון ב-50% והסתכם בכ-12 מיליון שקל. הנכסים בישראל באותה תקופה ייצרו NOI של 67 מיליון שקל, אולם העלייה שנרשמה הייתה מינורית והסתכמה בכ-4.7% .
ביג הודיעה עם הדוחות הכספיים כי היא נמצאת בתהליך שיווק מתקדם של פרויקט הדגל שלה בצומת גלילות ואף הגיעה להסכמות עם מספר שוכרי עוגן להשכרת כ-9,000 מ"ר המהווים כ-30% מהשטחי המסחר בפרויקט. סך עלות הפרויקט נאמדת בכ-1.5 מיליארד שקל ולהערכת הנהלת חברה בתוך מספר חודשים יושלם השיווק של מרבית שטחי המסחר בפרויקט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך