אלכס בוסיץ' ייעדר רועי ביטון יחזור מול נס ציונה

הפועל אשדוד, תצא היום, שישי למשחק חוץ מול נס ציונה (16.30, אולם צימרמן החדש), במסגרת המחזור ה-11 בליגת ווינר בכדוריד, המשחק האחרון בסיבוב. ניצחון ישאיר את אשדוד צמודה לראשונה מכבי ראשל"צ, או אפילו יביא לעלייתה של אשדוד לבדה למקום הראשון. בוסיץ' וכרמין הפצועים ימשיכו להעדר. טל (לאחר פציעה) וביטון (לאחר הרחקה, אמורים לחזור.
יותם טל מאשדוד ועמית גל מרמה"ש. (צילום: יועד כהן, באדיבות איגוד הכדוריד)

הפועל אשדוד, יכולה לסיים היום (שישי) את הסיבוב הראשון כשהיא ראשונה, בליגת ווינר בכדוריד.

אשדוד תצא למשחק בנס ציונה היום, שישי (16.30, אולם צימרמן החדש). ניצחון על נס ציונה ישאיר אותה במקום השני. אבל אם מכבי ראשל"צ הראשונה, לה מאזן נקודות זהה לאשדוד, תמעד מול הפועל ר"ג, עשויה אשדוד לעלות לבדה למקום הראשון.

אלכס בוסיץ', הזר הסרבי המצטיין של אשדוד, לא יישחק בנס ציונה. בוסיץ', נבדק אצל רופא, בשל השבר באצבעו והוא המליץ מנוחה נוספת לפחות בת שבוע. גם גיל כרמין הסובל משבר בידו, לא יישחק.

מנגד צפוים לחזור יותם טל, לאחר פציעה ורועי ביטון, שהורחק בסיום המשחק מול מכבי ראשל"צ. אמור אף הוא לחזור. שני השחקנים הללו אמורים להוסיף כח רב לקבוצה .לגבי ביטון, הרי שבחמישי,  נקבע בועדת המשמעת של האיגוד, כי יורחק ממשחק אחד בלבד. לכן יוכל לשחק.

באשדוד סימנו בתחילת העונה, את הפליאוף העליון כמטרה. דהיינו מקום רביעי. כרגע, חושבים שם על המקום הראשון. אז במטרה הזו הם עומדים בינתיים. ניצחון בנס ציונה, ייקרב את הקבוצה עוד צעד לפליאוף העליון ויסיים את הסיבוב הטוב ביותר שהיה לקבוצה עד כה בליגת העל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך