לסיים את הסיבוב בניצחון

מ.ס אשדוד, השלישית בליגה, תצא היום, שישי (15.00) למשחק חוץ קשה מול רמה"ש, הרביעית בליגה. המטרה לסיים את הסיבוב הראשון בליגה בניצחון ולעלות לאחד המקומות ממנו עולים לליגת העל. המאמן לחמן : כל משחק קשה, אבל זה יהיה משחק קשה במיוחד"
צופים במהלך המשחק

מ.ס אשדוד רוצה לסיים את הסיבוב הראשון בליגה הלאומית בניצחון ואולי אף לעלות לאחד משני המקומות הראשונים, ממנו עולים לליגת העל.

אבל בפניה ניצבת משוכה מאוד גבוהה, בדמות רמה"ש הרביעית בליגה ועוד בביתה של האחרונה, היום, (שישי, 15.00). המאמן איל לחמן שמודע לחשיבות המשחק אמר: "כל משחק הוא משחק קשה. אבל זה יהיה משחק קשה במיוחד".

מסגל הקבוצה ייעדרו, שוער המשנה יואב ג'רפי שסובל מפציעה ורועי דיין, שעדיין לא ברור מצבו בשל פציעה בגבו ולא יודעים עדיין מתי יחזור לשחק. את ג'רפי יחליף שוער הנוער, עידו אגוזי. אגב לסגל אמור לחזור גם גדי קינדה שלא היה בסגל הקבוצה במשחק הניצחון מול אחי נצרת. שאלה אחרת שטרם ברורה היא האם לחמן יפתח עם רועי בקל בהרכב, או יכניסו במהלך המשחק, מאחר ובקל רק חוזר לכושר משחק לאחר כשנה, בשל פציעה. גם אמיר בן שמעון עשוי לחזור לסגל אף הוא לאחר פציעה ארוכה.

בקבוצה יש רצון להמשיך את המומנטום מאחי נצרת ולהשיג ניצחון. בקבוצה מודעים לחשיבות לסיים את הסיבוב באחד המקומות הראשונים. זו מטרת הקבוצה העונה – חזרה לליגה. אגב, ביום שלישי כבר צפוי לקבוצה משחק גמר גביע הטוטו מול אשקלון, אבל בקבוצה מתעסקים כרגע רק במשחק מול רמה"ש.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך