רק אוהדי ליגת העל יקבלו מהמנהלת שוקולד לחג

מנהלת הליגות בכדורגל יצאה ביוזמה ברוכה. במחזור הליגה הקרוב תחלק לאוהדים שי לחג החנוכה, מטבעות שוקולד. אבל זה מסתבר רק לאוהדי ליגת העל. המנהלת היא מנהלת של שתי הליגות, ליגת העל והליגה הלאומית. במנהלת לא הסבירו למה אוהדי הליגה הלאומית, כמו מ.ס אשדוד או קבוצה אחרת בלאומית, לא יזכו לשי המתוק.

אם אתם אוהדי מ.ס אשדוד, או אוהדי קבוצת ליגה לאומית באזור, או בכלל אוהדים קבוצה מהלאומית, אז לא מגיע לכם שוקולד. כך על פי מנהלת ליגות העל בכדורגל. מבולבלים? נסביר

מנהלת הליגות (על ולאומית), החליטה לצאת ביוזמה ברוכה לקראת מחזור הליגה הקרוב ולחלק מטבעות שוקולד לחג לאוהדי ליגת העל. אבל רק לאוהדי ליגת העל. הנה לשון ההודעה: "במחזור המשחקים הקרוב, הנועל את את חג החנוכה, תחלק מנהלת הליגות לכדורגל, יחד עם קבוצות ליגת ווינר, "שי" לחג – מטבעות שוקולד כמתנה לאוהדים, וזאת לצד טקסי הדלקת חנוכיה שיעשו על ידי מרבית הקבוצות במגרשים".

יש המשך להודעה: "מטבעות השוקולד יחולקו בעמדות מיוחדות עבור אוהדי הקבוצה הביתית והאורחת". ההודעה מסתיימת: "מנהלת הליגות מאחלת לכל אוהדי הכדורגל חג חנוכה שמח". כאן לפחות ברכו גם אתכם.

אגב מנהלת הליגות היא מנהלת של שתי הליגות הבכירות. לשם כך הוקמה. כך שלא יכול להיות שיתייחסו רק לליגה אחת. מדוברות המנהלת לא השיבו לפניית "אשדוד אונליין, אם לא כדאי לחלק גם בליגה הלאומית את השי המתוק לחג. מאחר וזו מנהלת גם של הלאומית.

אז אם אתם אוהדים של מ.ס אשדוד או של קבוצה בלאומית – תקנו בינתיים לבד. חג שמח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך