בעוד סוואן קולע סלים..אישתו כותבת ספרים

את אייזה סוואן כולם מכירים מהסלים שלו, במכבי אשדוד/באר טוביה. אבל עכשיו תכירו את הצלע הנשית בסיפור. רעייתו לייסי סוואן. היא כותבת ספר ילדים שהוא גם אינטרנטי, בשם Sloan Saves the Day (סולאן הצילה את היום). גיבורת הסיפור היא סולן שמה של ביתו של סוואן. אנחנו מפרגנים.

את אייזה סוואן כולם מכירים. שחקנה של מכבי אשדוד/באר-טוביה. הוא אחד השחקנים המוכרים בליגת העל בישראל. אבל את אישתו, לייסי סוואן לא כולם מכירים. מתברר שהיא סופרת…לא את הסלים של בעלה, אלא ספרים שלה. לייס סוואן, כתבה ספר ילדים שהוא גם ספר  אינטרנטי בשם, "סולן הצילה את היום", Sloan Saves the Day. את ספר האינטרנט שלה היא הפיצה רק לאחרונה ובעלה אייזה מפרגן לה וממליץ לכולם באתר שלו, לקרוא.

הספר הוא גם ספר אינטרנטי כאמור, כשבכל פרק היא לומדת משהו חדש מחייה, כשבספר מופיעים גם הוריה וחבריה. אגב את הילדה , "גיבורת הספר", אתם יכולים לראות בכל משחק של מכבי אשדוד/באר טוביה, אליו היא מגיעה עם אימה הסופרת. אז בפעם הבאה שתראו את השתיים…אפשר לבקש גם מהן חתימה. לא רק מהאבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך