פתיחת מתחם היופי והקוסמטיקה "איריס"

ביום שלישי נפתח ברוב פאר והדר מתחם היופי והקוסמטיקה "איריס", בבעלותם של איריס טובול ושמעון "קונטקט" לוי, שתי דמויות אשדודיות מוכרות ואהובות בעיר.

אל המתחם ברחוב וולפסון 2 נהרו מאות חברים, לקוחות ובני משפחה, שהגיעו לברך, להתפעל וגם… לקבוע תור. המתחם מציע מגוון טיפולים מהסרת שיער, חיטוב הגוף, כל טיפולי הפנים ועד למניקור, פדיקור ובניית ציפורניים. בין המברכים נצפו שחקניות קבוצת הכדורסל מכבי "בן" אשדוד, שבאו לפרגן לשמעון שתומך בקבוצה ומלווה אותה מראשיתה. שי מ"קפה ליון" היה אחראי על סידור המטעמים בשולחנות ועל עיצובם, סידורי הפירות של טרופי-חן היו מרהיבים, אורטל בניסטי המאפרת והמסרקת הצמודה של איריס דאגה למראה הזוהר של כלת השמחה, שציינה כי אורטל תיתן את שירותיה במתחם כפרילנסרית. איריס, בעלת מוניטין וניסיון רב בניהול עסקים בעולם האסתטיקה והיופי, מבטיחה לבנות אשדוד חוויה ייחודית, מפנקת וזוהרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך