עקב חשש מבעיות בריאות, הורה ראש העיר להחליף את ארגזי החול בדשא סינטטי

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי קיבל החלטה להחליף את ארגזי החול בגני הילדים בדשא סינטטי, וזאת מחשש ומתלונות שהחול גורם לבעיות בריאותיות

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי קיבל החלטה להחליף את כל ארגזי החול בגני הילדים העירוניים, ובפארקים הציבוריים לדשא סינטטי, וזאת עקב חשש שמא נחול גורם לבעיות בריאותיות אצל ילדים רבים, מציאת הנחש אתמול בגן ילדים חיזקה את ההחלטה, וקידומה בכדי ליישם אותה כמה שיותר מהר.

בדברים שכתב ראש העיר נאמר כי: בשנה האחרונה הגיעו למינהל החינוך תלונות רבות של הורים מגני ילדים ברחבי העיר על בעיות בריאותיות אצל הילדים שלדעתם נובעים מארגזי החול שבגן.
מבלי להתייחס לעמדתם של גורמי המקצוע אם החול אכן היה הגורם לבעיות האלה, קיבלתי החלטה לפני כחודש ימים להחליף את ארגזי החול בכל גני הילדים במצע של דשא סינתטי.

אתמול דיווחו לי שהתגלה נחש על מצע החול באחד מגני הילדים בעיר, והודות לגילוי תושיה של הסייעת ובדרך נס ברוך השם נמנע אסון.
המקרה הזה שמגלים נחש בקרבת גן ילדים קורה לעיתים, וזו לא הפעם הראשונה אצלנו באשדוד, אבל זה בהחלט מדרבן אותנו להזדרז בהחלפת החול בדשא סינתטי, ולסיים את המהלך כבר בשנה הקרובה.
כי ביטחון הילדים ובריאותם הם מעל הכל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך