טנישה רייט סיכמה במכבי בן אשדוד

קבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד סיכמה עם טנישה רייט, מהזרות הטובות ששיחקו בארץ. ברזומה שלה אליפות wnba, הפועל ת"א, אליצור רמלה ובנות השרון וכן הליגה הצ'כית והתורכית. רייט, 32, שיחקה גם בקבוצת ה-WNBA של סיאטל סטורם. אמש היא חתמה על החוזה. אם היא תגיע, עשויים ככל הנראה לרדת מאליסון הייטאוור, שבקבוצה מחכים לדעת מה מה מצבה הרפואי. בכל מקרה הקבוצה תאלץ לוותר על זרה וכרגע זה נראה כי זו תהיה אולינקה סאני.

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים,החתימה זרה נוספת, את אחת הזרות הטובות ביותר ששיחקו בישראל, האמריקאית, טנישה רייט, שכבר שיחקה בארץ במספר קבוצות וגם שיחקה בקבוצת סיאטל  WNBA עימה זכתה באליפות ארה"ב.

אלופת המדינה בכדורסל נשים, ממשיכה להתחזק. לאחר הגעתן של לייני סלווין ומוניקה אוליבר, הקבוצה צירפה זרה שלישית, את טאנישה רייט, ששיחקה בעבר בארץ, בקבוצות בנות השרון, אליצור רמלה והליגה הצ'כית והתורכית. רייט, 32, 1.80, שיחקה בסיאטל סטורם, בליגת הWNBA וזכתה עימה באליפות. בארץ היא הייתה מלכת האסיסטים של הליגה הישראלית ומלכת החטיפות של הליגה בעונת 2007/2008 ובאותה עונה נבחרה ל- MVP של הליגה בישראל.

העונה הגדולה ביותר שלה הייתה באליצור רמלה, תחת הדרכתו של עדן ענבר, מאמנה של אשדוד כיום, שישמח לראות אותה בקבוצתו. ברמלה זכתה רייט אליפות המדינה, גביה המדינה וגביע יורוקאפ.

טנישה רייט במדי סיאטל בגמר מול אטלנטה.
טנישה רייט במדי סיאטל בגמר מול אטלנטה.

כמו שזה נראה, בליל שלישי חתמה השחקנית על החוזה  ואם לא יקרה דבר של הרגע האחרון, תגיע לכאן רייט. אשדוד עשויה במקרה כזה, לוותר על אליסון הייטאוור, שמחכים לשמוע ממנה על מצבה הרפואי. בכל מקרה יצטרכו לוותר על אחת הזרות שנמצאות כיום בקבוצה וכרגע זה נראה כי זו תהיה אולינקה סאני.

בראיון שנתנה רייט בעבר לתקשורת אמר האחרונה: "אני אוהבת את ישראל, את האווירה, סגנון החיים, את האנשים בה ובעיקר את הים והחוף ומנסה להגיע לבקר כל פעם שמתאפשר לי. אני מאמינה שעוד ייצא לנו להיפגש שוב בישראל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך