גמר גביע הטוטו בשלישי הבא בנס ציונה

התאריך נקבע. בעוד שבוע 15.12 ייערך גמר גביע הטוטו לליגה הלאומית, באצטדיון בנס ציונה (19.00). זה יהיה "גמר דרומי", בין מ.ס אשדוד להפועל אשקלון. אוהדי אשדוד יישבו בשער 2. כרטיס יעלה 40 שקלים. האם אשדוד לקראת התואר הראשון שלה העונה?
גביע הטוטו זוהר מתמיד

מ.ס אשדוד רחוקה שבוע אחד ומשחק אחד מתואר ראשון העונה.

גמר גביע הטוטו, שהוא גמר של "דרבי דרומי", בין מ.ס אשדוד לבין הפועל אשקלון, ייערך ביום שלישי ה-15.12 בשעה 19.00, באצטדיון בנס-ציונה.

שתי הקבוצות נפגשו רק לאחרונה בליגה , במחזור ה-13 וסיימו בתיקו. הפעם מקווה כל קבוצה להשיג הכרעה ולחזור עם הגביע ועם הכסף. אגב ההפרש הוא 20 אלף שקלים. 90 אלף למפסידה ו-110 למנצחת.

אוהדי אשדוד יישבו בשער 2 ואוהדי אשקלון בשער 1. כרטיסים למשחק נמכרים באתר "לאן" או בקופות ביום המשחק, החל מהשעה 16:00, במחיר אחיד של 40 ש"ח.

במשחק האחרון בין שתי הקבוצות, הועמדה אשקלון לוועדת משמעת בהתאחדות לכדורגל, בגלל נהמות גזעניות של אוהדיה לעבר דידידה קוגבינה מאשדוד. נקווה שהפעם זה לא יקרה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך