צוותי הרפואה הוזעקו לתאונת דרכים בעיר – בן 23 פונה לביה"ח

אשדוד: פצוע בינוני בתאונת דרכים – צוותי הרפואה הוזעקו למקום ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים

כונני הצלה דרום הוזנקו על ידי מוקד תגובה מיידית של מגן דוד אדום לתאונת דרכים ברחוב רש"י פ. הרא"ש באשדוד .

כונני הצלה דרום שמחה חסיד ורפאל אוקנין מספרים: "כשהגענו למקום הבחנו בתאונת דרכים בין שני כלי רכב, נהג הרכב כבן 23 שכב על המדרכה כשהוא בהכרה וסובל מחבלות חזה ובגפיים .

יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבועים, אמבולנס מד"א פינה את האדון להמשך טיפול בחדר הטראומה במרכז הרפואי אסותא בעיר כשהוא במצב בינוני" .

צילום: דוברות הצלה דרום


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

עוד כתבות שיעניינו אותך

Back to top button

תפריט נגישות