בלי בושה – זה מה שחשוד תושב אשדוד שעשה בחנות תכשיטים בקרית גת
חוקרי תחנת קריית גת עצרו חשוד בגניבת תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים – כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב אשדוד

במסגרת פעילות ממוקדת של שוטרי תחנת קריית גת נגד עבירות רכוש הפוגעות בביטחון הציבור וברכושו, ניהלו חוקרי התחנה חקירת אירוע של גניבת תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים שהתרחש בעיר קריית גת ולהגשת כתב אישום נגד החשוד.
על פי ממצאי החקירה, בתאריך 28.5.26 הגיע החשוד, תושב אשדוד בשנות ה – 50 לחייו, לבית עסק למכירת תכשיטים באזור התעשייה בקריית גת. במהלך שהותו במקום ניצל את הסחת דעתם של העובד, נטל מגש תכשיטים שהיה בחזקת אחד מהם ונמלט מהמקום.
מיד עם קבלת הדיווח פתחו שוטרי תחנת קריית גת בפעולות חקירה מהירות ומקצועיות, תוך איסוף ראיות, גביית עדויות וביצוע מגוון פעולות חקירה שהובילו להתחקות אחר זהותו של החשוד ולגיבוש תשתית ראייתית נגדו.
עם סיום החקירה וגיבוש התשתית הראייתית, הגישה שלוחת תביעות פלילי (לכיש) כתב אישום נגד הנאשם לבית משפט השלום באשקלון בגין ביצוע עבירות של הסתייעות ברכב לעבור עבירה וגניבה.
מפקד תחנת קריית גת, סנ"צ שי אללי: "שוטרי תחנת קריית גת פעלו בנחישות ובמקצועיות מרגע קבלת הדיווח, תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותם עד לאיתור החשוד וגיבוש תשתית ראייתית שהובילה להגשת כתב האישום. נמשיך לפעול ללא פשרות נגד עברייני רכוש ולמצות עמם את הדין, למען ביטחונם ורכושם של תושבי האזור."
צילום: משטרה





