הסלמה בדרום ? צה״ל תקף ברצועת עזה

תקיפה של חיל האוויר הבוקר ברצועת עזה, מעמידה שוב את תושבי אשדוד אשקלון והסביבה תחת חשש מירי לעבר שטח ישראל

תושבי הדרום אשדוד והסביבה שימו לב! חיל האוויר תקף הלילה מספר תשתיות ויעדי טרור של ארגון חמאס בצפון רצועת עזה. התקיפה באה בתגובה לשני מקרים בהם בוצע ירי לעברי כלי רכב צבאיים סמוך לגדר המערכת בימים האחרונים.

בשני המקרים, בוצע הירי לעבר כוחות צה"ל בזמן פעילות מבצעית סמוך לגדר המערכת – אתמול בשעות הצהריים וביום שישי האחרון. באירוע שהתרחש בסוף השבוע נגרם נזק לכלי רכב צה"לי. בשתי התקריות לא דווח נפגעים בקרב חיילי צה"ל.

"התקיפה מהווה תגובה לירי שבוצע לעבר כוח צה"ל בעת שעסק בפעילות מבצעית מזרחית לגדר המערכת ברצועת עזה אתמול בשעות הצהריים וכן במהלך יום שישי", נמסר מדובר צה"ל. "לא נסבול כל ניסיון פגיעה בביטחון חיילי צה"ל ובביטחון תושבי מדינת ישראל".

לפני כחודשיים איימו מחבלים מגדודי עז-דין אל קסאם על תושבי אשדוד שדרות ואשקלון, כי ישובו לזרוק רקטות לשטח ערים אלו, וזאת לאחר תקיפה של חיל האוויר באותה התקופה, תושבי אששוד לבטח לא רוצים לחזור לתקופת מלחמת צוק איתן, שחלקנו עדיין לא התאוששנו מתקופה זו. בצה״ל אומנם לא הוציאו הודעת אזהרה על ירי תלול מסלול לשטח ישראל, אך גורמים ישראלים טוענים כי סיכוי גבוה שגדודי חמאס לא יעברו בשתיקה על התקפת חיל האוויר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך