הצעות לאופיר מרציאנו בארץ ובחו"ל בינואר

אופיר מרציאנו, שוער של מוסקרון הבלגית, עשוי לעזוב אותה בחלון ההעברות בינואר. לפניו מונחות הצעות בארץ ובחו"ל. הפועל ת"א כבר הודיעה שהיא רוצה אותו, אבל תתכן הצעה נוספת מליגת העל בישראל. מרציאנו שוערה לשעבר של מ.ס אשדוד, יצטרך להחליט.
אופיר מרציאנו
נראה אותו במ.ס אשדוד? אופיר מרציאנו

אופיר מרציאנו, שחקנה של מוסקרון הבלגית ונבחרת ישראל, עשוי לעזוב אותה בחלון ההעברות בינואר והוא עשוי לחזור לארץ או להישאר בחו"ל, תלוי בהצעה שייבחר לקבל.

מרציאנו, שחקנה של מ.ס אשדוד בעבר, עשוי לעזוב את הקבוצה הבלגית, אבל לא ברור אם יחזור ארצה. סוכנו דודו דהאן, המוכר מאוד בליגה הבלגית, עשוי להניח לפניו הצעה לשחק בחו"ל. לכך יש להוסיף את הצעתה של הפועל ת"א, שכבר הודיעה שהיא רוצה מאוד את השחקן שמבחינתה יעזור לה במצבה בליגה. המאמן גיא לוי, לוחץ על ראשי קבוצתו להחתים את מרציאנו וכמה שיותר מהר.

מרציאנו ייצטרך לקבל את ההחלטה באם הוא רוצה להמשיך בחו"ל או לחזור לארץ. לגבי ליגת העל, לא בטוח בכלל שהצעתה של הפועל ת"א, לשוער המוכשר, תהיה ההצעה היחידה מליגת העל. ייתכן הנמנע שמרציאנו יקבל הצעות נוספות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך