צמד של אינברום ניצח את אחי נצרת 1:2 – צפו בשערים

מ.ס אשדוד בניצחון של עשר הדקות האחרונות. לאחר שהחמיצה במחצית הראשונה לפחות7 פעמים!, היא ספגה שער בדקה ה-73 מרגלי רביד גזל. אבל אור אינברום עשה צדק בצמד בדקת ה-80, וה-88 העניק ניצחון 1:2 לאשדוד על אחי ומקום ראשון בליגה, בצוותא עם הרצליה ופ"ת. אור וחנוכה תמיד הלכו יחד.
בישול גדול לדין דוד. אור אינברום
בישול גדול לדין דוד. אור אינברום (צילום: פבל)

הצדק נעשה. אור אינברום בצמד בדקות ה-80 וה-88, הפך פיגור בן שער אחד לניצחון גדול של 1:2 על אחי נצרת, במסגרת המחזור ה-14 בליגה הלאומית. טוב הרי, אור וחנוכה תמיד הלכו יחד!

אשדוד לחצה כבר מהפתיחה, אבל לא הצליחה לכבוש. לא הצליחה זה ביטוי עדין. החמצות רבות ליד שער האורחים, כשהכדורים עוברים ליד השער וממאנים להכנס. רשמנו לפחות 7 שערים בטוחים שאשדוד החמיצה, במחצית הראשונה, כשכמעט כל שחקן בתורו מחמיץ, מה שנראה מהציע כבר בדרך לשער. בנצי מושל (13), דין דוד (19), טימור אביטן (22) אור אינברום (37) ושוב דין דוד (41), זו רק רשימה חלקית.

השיא היה בדקה ה29. כשאור אינברום בעט כדור חופשי שעבר את כולם ופשוט נכנס פנימה. השופט שמעון אלקבץ נראה מתלבט, הקוון כבר נראה רץ למרכז המגרש, כאילו מאשר שער ואז החליט אלקבץ כי הכדור נגע ביד אשדודית לפני שנכנס ופסל. לא ברור מדוע!

בישול מנצח. מיכאל סירושטיין. (צילום: פבל)
בישול מנצח. מיכאל סירושטיין. (צילום: פבל)

ואם לא כובשים, אז..נכון, סופגים. בהתקפה האולי יחידה של אחי נצרת, הורחק הכדור עד לרביד גזל הוותיק (73), שבעט בעיטה מצוינת לשער ופנימה 0:1 לאחי נצרת, בניגוד למשחק והלם באשדוד.

אייל לחמן הגיב מצוין. הוא הכניס פנימה עוד במחצית בחילוף כפול את ניב זריהן ורועי בקל (מוסיף כח)  ולאחר השער את דידייה קוגבינה ואשדוד לחצה, כשאחי בבונקר של כל הקבוצה!

עשר דקות לסיום, זה עבד. אדיר טובול לא ויתר על כדור אבוד (משחקן מצוין לטובול), הכדור הגיע לאור אינברום שבעט חזק פנימה 1:1. אבל תיקו לאשדוד היה כמו הפסד. 2 דקות לסיום, אור הדליק את האווירה (הדליק, חנוכה? הבנתם?…)באשדוד. מיכאל סירושטיין הגביה כדור ואינברום נגח פנימה והוסיף סלטה כפולה והפוכה.

טובול מבשל לאינברום. (צילום: פב)
טובול מבשל לאינברום. (צילום: פב)

בדיוק כמו התוצאה שהפך 1:2 לאשדוד וניצחון שהעלה אותה, בצוותא עם הרצליה ופ"ת, למקום הראשון.

 

 

אשדוד: משפתי, בן זקן (קוגבינה), סירושטיין, ברדע, טובול, מונד, אוחנה, אינברום, אביטן (בקל), מושל (זריהן), דוד.

 

(צילום ועריכה: רפאל קסטרו. אנליסט מ.ס אשדוד)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך