מוניק אוליבר חתמה באלופה מכבי בן אשדוד

מכבי בן אשדוד ממשיכה להתחזק. זרה חדשה צורפה לאלופת ליגת ווינר בכדורסל נשים, מכבי בן אשדוד. המדובר באמריקאית, מוניק אוליבר, 1.88 מ', ששיחקה בליגה היוונית והפורטוריקנית שם הובילה את קלעיות הליגה. לייני סלווין כבר הגיעה ותשחק מול רמה"ש (18.30), ביום שני בחוץ.

 

אלופת המדינה בכדורסל נשים, קבוצת מכבי בן אשדוד ממשיכה להתחזק. לאחר צירופה של לייני סלווין, שכבר נחתה , התאמנה ותשחק עם הקבוצה ביום שני (18.30), מול רמה"ש, ברמה"ש, החתימה הקבוצה זרה נוספת.
המדובר במוניק אוליבר, שחקנית הפוסט המוכשרת (בת 25, 1.88) בוגרת אוניברסיטת ראטגרס, שמגיעה לאשדוד לאחר שהספיקה לעבור ביוון ופורטו ריקו כשממש לאחרונה הובילה את קלעיות הליגה הפורטו-ריקנית עם ממוצע של 21 נק' למשחק.

אבל הקבוצה תתחזק עוד כבר החודש. אליסון הייטאוור, ששיחקה באשדוד, אמורה לחזור עד לאמצע החודש הקרוב ולהצטרף כזרה נוספת. אז תצטרך הקבוצה להחליט איזו זרה מהשתיים שכבר כאן, אשלי האוטס או אולינקה סאני יעזבו, כי מותר לקבוצה לרשום בשורותיה, רק 3 שחקניות  זרות..

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך