משה בן זקן מאשדוד הוא אחד ממארגני כנס הליכודיאדה הגדול

סוף שבוע באילת עם שרה נתניהו, מתאים לכם? צעירי הליכוד רוצים לאחד את מצביעי המפלגה, ולקרב את נבחרי הציבור אל העם, ועל כן יצאו בפרויקט חדשני ושאפתני: כנס רב משתתפים שמשתף הנאה ואידיאולוגיה. משה בן זקן מאשדוד בין יוזמי הרעיון

פסטיבל הליכוד הגדול במדינה יוצא לדרך, ובין היוזמים והמארגנים נמצא משה בן זקן מאשדוד. הכנס ששואף לגבש ולאחד את מצביעי הליכוד, יתפרס על פני סוף שבוע בתאריכים 28-30.1.16, במלון קלאב הוטל אילת, בפנסיון מלא ובמחיר ריאלי, ויכלול הנאה מחד ואידיאולוגיה מאידך.

הוגי הרעיון הם פעילי ליכוד מובילים ביניהם צעירי הליכוד משה בן זקן, משה פסל, מיכאל יצחקוב, ניר בן סימון, אלירן גבסו ועוד רבים וטובים, גם מהגילאים המבוגרים יותר.

בן זקן סיפר ל"מגזין" כי המארגנים קיבלו את ברכת הדרך מכל חברי הכנסת והשרים של מפלגת הליכוד, וכי סרטונים לקראת הליכודיאדה אמורים לעלות בערוץ הכנסת. לדבריו, גולת הכותרת בסוף שבוע זה תהיה הצבעת פריימריז. בבית המלון יוצבו מחשבים, ומי שרוצה להתמודד בעתיד לכנסת גם יוכל להירשם בנוסף לח"כים המכהנים כיום. חברי המרכז יוכלו לבחור את הרשימה הנבחרת שלהם באמצעות הזנת מספר תעודת הזהות במחשב. הקלפיות יהיו פתוחות מרגע ההגעה בשלוש בצהריים עד 12 בצהריים למחרת. מי שיקריא את תוצאות הפריימריז יהיה ראש עירית אילת. התכנית האומנותית תכלול מופעי סטנדאפ והופעות של אמנים מהשורה הראשונה, ובצד הרציני יותר יתקיימו פאנלים חברתיים, כלכליים ומדיניים בהשתתפות אנשי עסקים ומובילים בתחום.

"ראש הממשלה כבר הביע עניין בכנס הגדול הזה, אבל ברור לנו שזה לא יהיה פשוט בגלל סידורי האבטחה", אומר בן זקן, "שרה אשתו הביעה התעניינות גדולה. אנחנו רוצים לאחד את הליכוד, מי שאוהב ליכוד, מי שגדל ליכוד, מי שחי ליכוד, ומי שחושב שהוא ליכודניק והוא לא מצליח להגיע לשרים ולח"כים, ורצונו לראותם ולהתחכך בהם, תהיה לו הזדמנות. בפסטיבל הליכודיאדה הגדול כבר אישרו לנו 300 חדרים מתוך אלף חדרים, ורק עכשיו התחלנו להריץ את הפרויקט, אנחנו לפני תחילת המכירה. המטרה היא אידיאולוגית, לגבש את הליכוד כמו בימי בגין ולהביא אותו למצב של אחדות, שיהיה יותר קל בבחירות הבאות להוביל לניצחון גבוה עם יותר מנדטים, ולתת ליכוד להמשיך להיות בשלטון ביד רמה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך