החינמון של מנחם…

מנחם גלילי, בצעד של ייאוש, החליט להפוך את "השבוע באשדוד" לחינמון, שרוב גיליונותיו נזרקים לפח האשפה. גלילי ספג השבוע עוד מהלומה כואבת, לאחר שבית המשפט "גלגל" אותו מכל המדרגות, וביקש ממנו למשוך את העתירה שהגיש נגד חבר מועצת העיר עו"ד צחי אבו, תושבי אשדוד ממשיכים בחרם על העיתון שמוציא את דיבתה לרעה של עיר שלמה, והכל בגלל אינטרסים אישיים, קומבינות ובצע כסף

מי היה מאמין שמנחם גלילי ידרדר לשפל שכזה? ביום שישי גלילי התייצב בכניסה לתחנת הדלק "גל הראשונים", ו"דחף" את החינמון שלו לציבור הנהגים, שחלקם כלל לא רצו את העיתון, חלק זרקו אותו לפח האשפה בהפגנתיות וחלק לקחו אותו מתוך כבוד לאיש המבוגר שניצב מולם, שכמעט התחנן שיסכימו לקבל את החינמון המיושן, שמוציא דיבתה לרעה של עיר שלמה.

ההתנהגות הכוחנית של גלילי כמעט ועלתה לו במעצר ערב שבת, לאחר ששוטרים הוזעקו לתחנת הדלק, וביקשו ממנו לעזוב את המקום, מאחר ומדובר בשטח פרטי. גלילי התעמת עם השוטרים, עלה לטונים גבוהים, ולרגע שכח שההתנהלות הבריונית שלו כבר לא עושה רושם על איש. אם בעבר גלילי יכל לעשות ככל העולה על רוחו באשדוד, והתהלך כגביר של העיר כשכולם רעדו מסגנונו הכוחני והמאיים, הרי שהיום המציאות השתנתה מקצה לקצה, ורוב האנשים הבולטים בעיר החליטו לעשות סוף לסחטנות ולבצע הכסף של גלילי. בסופו של דבר גלילי נאלץ לעזוב את המקום, וחיפש מקום אחר לחלק את החינמון שלו.

בשבועיים האחרונים כבר כמעט ולא ניתן למצוא את "השבוע באשדוד" בדוכנים, וגלילי נאלץ באקט של ייאוש להפוך את המקומון המיושן שלו לחינמון, שרוב גיליונותיו נזרקים לפח האשפה. כפועל יוצא, מפרסמים רבים החליטו לעצור את הפרסומים בעיתון, ומדובר בנזק כלכלי עצום של מאות אלפי שקלים לחינמון של גלילי. לאחר שהבין כי העיתון שלו עומד על סף סגירה, גלילי החליט להציע לחלק מהמפרסמים עמודים בחינם אין כסף, מהלך שעלול להנחית מהלומה סופית לחינמון המיושן. "מי שמקבל היום עמוד בחינם, לא יהיה מוכן מחר לשלם גם 100 שקל על פרסום בעיתון שמחולק חינם בכמות קטנה, כאשר חלק גדול מהגיליונות הולכים לפח", אומר אחד מאנשי העסקים בעיר.

גלילי ניסה למצוא פתרון למצב הקשה של החינמון שלו דרך ערכאה משפטית, והגיש בקשה דחופה לדיון בבית המשפט, כדי למנוע קנייה מרוכזת של העיתון ע"י גורמים שנפגעו מההתנהלות הכוחנית והשקרית של גלילי. במהלך הדיון גלילי הפנה אצבע מאשימה לחבר המועצה עו"ד צחי אבו ולבני משפחתו, אך כצפוי בית המשפט לא קיבל את דרישתו של גלילי, והשופטת רמזה לו כי כדאי לו למשוך את העתירה. גלילי הבין את הרמז העבה, משך את התביעה ועתה עומד בפני שוקת שבורה, כשהחינמון שלו הופך משבוע לשבוע ללא רלוונטי גם לציבור הקוראים וגם לציבור המפרסמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך