דיונטה גארט מאשדוד נבחר לשחקן חודש נובמבר בליגת העל

דיונטה גארט, הגארד של מכבי אשדוד, נבחר לשחקן חודש נובמבר של ליגת העל בכדורסל. גארט הוביל את אשדוד ל-5 ניצחונות בנובמבר, כשהשיא היה סל הניצחון עם הבאזר מול קרית גת. גארט: "אני מעריך את זה מאוד". אגב הוא גבר על חבריו לקבוצה, אייזה סוואן וצ'ארלס תומאס. במוצ"ש הוא וחביריו מארחים את בני הרצליה (19.45)

 זה הגיע לו. דיונטה גארט,הגארד של מכבי אשדוד באר/טוביה, נבחר לשחקן חודש נובמבר, של ליגת העל בכדורסל.

פאנל הבוחרים המורכב מעיתונאי כדורסל מכל גופי התקשורת בחר בדיאנטה גארט לשחקן החודש עם 50% מהקולות, בניב ברקוביץ' לשחקן הישראלי של החודש עם 38% מההצבעות ובאריק אלפסי למאמן החודש ברוב של 71%. גארט יקבל את התואר לפני המשחק של הצהובים מעיר הנמל נגד בני הרצליה במוצ"ש.

גארט, מלך הסלים של הליגה, סיים שני משחקים החודש עם יותר מ-30 נקודות (כולל הופעה מדהימה של 34 בניצחון החוץ על מכבי "FOX" תל אביב) ואחראי גם על מהלך העונה עד כה, סל ניצחון נגד מכבי קריית גת, אחרי שרץ מחוף לחוף תוך ארבע שניות וסיפק תשובה מדהימה לקאמבק של העולה החדשה, שקלעה שתי שלשות בתוך שניות בודדות קודם לכן. אשדוד, שבאוקטובר הפסידה בכל שלושת משחקיה, הגיבה בנובמבר עם שיא מועדון של חמישה ניצחונות רצופים.

    דיונטה גארט והסל עם הבאזר, שהעניק לאשדוד את הניצחון על קרית גת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)
דיונטה גארט והסל עם הבאזר, שהעניק לאשדוד את הניצחון על קרית גת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

"תודה רבה על הבחירה, אני מעריך את זה מאוד", אמר גארט, "עשינו מאמץ גדול כדי להשתפר כקבוצה ועבדנו קשה מאוד כדי להתחיל לנצח. גם המאמנים וגם חבריי לקבוצה יכולים להעיד שלפני כל אימון אני אומר לכולם: 'בואו נמצא דרך להשתפר היום, חבר'ה. כשיש לך מאמן כמו צביקה שרף שכל הזמן דוחף אותך להשתפר, בסוף זה גם קורה…".

גארט הקדים את דריל מונרו ממכבי "ראנד מדיה" ראשל"צ, ריצ'רד הוואל מעירוני נהריה, יובל נעימי מעירוני נס ציונה, סטיבן דניס מבני הרצליה ואת שני חבריו לקבוצה, אייזיה סוואן וצ'ארלס תומאס.

במוצ"ש (19.45) תארח אשדוד את בני הרצליה, שנמצאת מקום אחד מעל אשדוד עם מספר נקודות זהה. באשדוד מקווים לחזור לרצף הניצחנות לאחר ההפסד למכבי ראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך