החתונה הנוצצת של יורש העצר של יורם מרציאנו

למרות שחלפו מספר שבועות מהחתונה הנוצצת של יורש העצר של ח"כ לשעבר יורם מרציאנו, עדיין מדברים על החתונה הבלתי נשכחת ששברה כמה וכמה שיאים הן בכמות האורחים, במספר הידוענים שהגיעו לכבד את מרציאנו וכמובן בחגיגה הקולינרית שרואים רק פעם בכמה שנים.

דודי מרציאנו התחתן עם טל, הבת של יוסי עמוס (לשעבר יד ימינו של הרב פינטו), וכל המי ומי הגיעו לגן האירועים היוקרתי "אחוזה" במודיעין. נצפו שם כל הדמויות הבכירות באשדוד (ראש העיר ד"ר לסרי, עו"ד גבי כנפו, ג'קי בן זקן, עו"ד צחי אבו ועוד ועוד), דמויות פוליטיות בכירות ברמה הארצית (עמיר פרץ, דוד לוי וכל בני משפחתו, שלי יחימוביץ', מירב מיכאלי, הראל מרגלית ועוד ועוד), ובכלל ידוענים מוכרים מאוד. שרית חדד דאגה לעשות שמח, ומי שזכתה למחמאות לאורך כל הערב הייתה אריאלה מרציאנו, רעייתו המרשימה של יורם, שהתהדרה בשמלה אדומה בלתי נשכחת. (צילום: הרצל בן משה צילום הפקות ואירועים)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך