5 כוכבי יופי למקלטים באשדוד

המקלטים באשדוד זכו השבוע ב-5 כוכבי היופי של המועצה לישראל יפה

זו השנה השישית שעיריית אשדוד משתתפת בתחרות של המועצה לארץ ישראל יפה ופיקוד העורף, בקטגוריית המקלט והמיגון במרחב הציבורי. "בשנים הראשונות התקשינו לקבל יותר מ-3 כוכבי יופי, עקב השקעה כספית לא מספקת במקלטים הציבוריים" אומר מר אריה איטח, מנהל אגף הביטחון וקב"ט העיר.

התפנית החלה במהלך השנה השלישית לתחרות. אז התקבלה החלטה אסטרטגית להביא את המקלטים באשדוד לרמה הגבוהה ביותר והשאיפה כמובן היתה להתמודד על 5 כוכבי היופי של המועצה. "התחלנו לעצב תכנית עבודה מסודרת והשקענו תקציב נוסף בסיוע מפעל הפיס" אומר מר איטח ומדגיש כי מדובר בתהליך לא פשוט שחייב השקעה מתמדת ולאורך זמן. התוצאה לא איחרה לבוא. אשתקד זכינו בארבעה כוכבי יופי מה שהוכיח כי העבודה שנעשית באשדוד נמצאת במסלול הנכון והשנה כבר זכינו בחמישה כוכבי יופי.

אשדוד, בהתאם לחזון ראש העיר והמודלים הארגוניים שהוא מציב בפני היחידות העירוניות, חרטה על דגלה את ערך המצויינות. הדברים באים לידי ביטוי בכל תחומי העירייה. אגף הביטחון עצמו נחשב לאחד הטובים בישראל אם לא המוביל שבהם, והוא זוכה להרבה מאוד ביקורים של רשויות אחרות, בהמלצת פיקוד העורף, על מנת ללמוד על המודל של אשדוד וכיצד ניתן ליישמו גם במחוזות אחרים.

התבוננות על העובדות הללו חייבו אותנו בכל הסוגיות המונחות על שולחן הביטחון העירוני וראש העיר החליט שנושא המקלטים חייב להדביק את הפער הנדרש. מסביר לנו מר איטח ומפרגן מאוד למר דוד בן שטרית אשר לקח על עצמו את הטיפול במקלטים הציבוריים, בנוסף להיותו מנהל השיטור העירוני, שגם הוא עובר שינויים מפליגים.

דוד בן שטרית: "לטובת המהפך הזה גייסנו את מיטב הטכנולוגיה. באמצעות הסלולר אנו יכולים לבצע מעקב ותיקון מהיר של ליקויים בכל מקלט בעיר ואני שמח על השינוי המשמעותי שהבאנו בתחום זה, המוסיף עוד שקט לציבור ומחזק את החוסן הקהילתי".

כ-11 מיליון ₪ השקיעה אשדוד בשדרוג המקלטים ובהבאתם למה שהם היום. שיתופי הפעולה בין היחידות הרלוונטיות והניצוח המושלם של הביטחון העירוני והשיטור העירוני הניב גם תוצאה מנצחת – 5 כוכבי יופי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך