אשדוד אחי (נצרת) רוצה ניצחון היום

לאחר ניצחון גדול (1:3) בחצי גמר גביע הטוטו על הפועל פ"ת, תארח היום (שישי, 15.00) מ.ס אשדוד את מכבי אחי נצרת. ניצחון של אשדוד עשוי להעלות אותה לאחד משני המקומות הראשונים בליגה. לרשות המאמן איל לחמן סגל גדול שממנו יצטרך להחליט מי יישחק. רועי בקל, שחזר לאחר שנה של פציעה והצטיין מול פ"ת, בתמונת ההרכב.
צופים במהלך המשחק

מ.ס אשדוד רוצה היום (שישי, 15.00) להמשיך את היכולת הטובה ביום שני, בחצי גמר גביע הטוטו, מול הפועל פ"ת, בה גברה על האחרונה, 1:3 גם מול אחי נצרת שתגיע לאשדוד.

אחד הדברים שהמאמן איל לחמן יצטרך להתלבט בו, הוא ההרכב. לרשות לחמן יעמוד כמעט כל הסגל ונוצרה בעיה טובה. רועי בקל שחזר לאחר שנת פציעה, בתמונת ההרכב.

בקל נכנס כמחליף והצטיין מול פ"ת. לכך יש להוסיף את קובי דג'אני שנכס כמחליף אף הוא וגם גילה יכולת טובה, גדי קינדה שחוזר מהרחקה וחן עזריאל שחזר לשחק לאחר היעדרות ארוכה (גם פציעה) מול פ"ת. לזה מתווספים אולי גם טום בן זקן ועידן מקדש שנעדרו עקב מחלה ופציעה, שעשויים להיות בסגל. רועי דיין ואמיר בן שמעון ייעדרו.

אחי נצרת מגיעה לאחר ניצחון בדרבי מול הפועל נצרת 1:2, כך שגם היא מגיעה אולי במומנטום טוב מבחינתה. אבל אם אשדוד תשחק כפח ששיחקה מול הפועל פ"ת, אזי שעל הנייר היא צריכה לנצח. אגב אשדוד ניצחה העונה כבר את אחי נצרת בגביע הטוטו ברבע גמר, במגרשה של נצרת, 0:1 ,משער של דין דוד שכבש צמד מול הפועל פ"ת בשני..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך