הפועל אשדוד רוצה לחזור לנצח היום מול רמה"ש

היום (שישי, 16.00) תארח הפועל אשדוד את רמה"ש לקרב צמרת מול רמה"ש. קל זה לא יהיה. באשדוד יחסר רועי ביטון שהורחק ביום שני מול מכבי ראשל"צ, אלכס בוסיץ' שאצבע ידו נשברה וגיל כרמין שידו גובסה. אשדוד תשודר לראשונה העונה בשידור חי בערוץ הספורט.

לאחר המשחק הסוער של הפועל אשדוד בהפסד 25:27, למכבי ראשל"צ, ביום שני, במיוחד לאחר הסיום, בו הרחיקו השופטים את רועי ביטון, תארח היום שישי (16.00) את רמה"ש החזקה מהצמרת, שאומנם יש לה 2 נקודות פחות מאשדוד, אבל חסרים לה 2 משחקים, בשל השתתפותה בגביע אירופה.

הקבוצה תחסר את הזר של אלכס בוסיץ' שאצבע ידו נשברה ומדובר במכה קשה לקבוצה. הוא ייעדר לפחות שבוע ולא יישחק מול רמה"ש. גם לגיל כרמין נשברה היד, כך שמצבת הפצועים והנעדרים גדולה.

אם אשדוד רוצה להישאר בצמרת הגבוהה ובוודאי להגיע לפליאוף העליון, היא חייבת לנצח קבוצות כמו רמה"ש. אשדוד כבר הוכיחה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה, אבל רמה"ש היא קבוצה חזקה מאוד. אשדוד גברה על רמה"ש בגמר גביע ווינר כך שיהיה מעניין.

בקבוצה כבר קראו לאוהדי אשדוד להגיע למשחק. מבחינתם במשחק הזה, שובר השוויון הוא הקהל של הקבוצה שייתן לשחקנים דחיפה חזקה, במשחק הכל כך חשוב הזה.

הלחץ של אנשי אשדוד אגב לשדר את הקבוצה לראשונה העונה צלח וערוץ הספורט ישדר בשידור ישר את משחקה של אשדוד מול רמה"ש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך