אשקלון הועמדה לדין על נהמות לעבר קוגבינה

מ.ס אשדוד תפגוש בגמר גביע הטוטו את הפועל אשקלון. אבל לפני כן, הועמדה היום (רביעי) אשקלון לדין משמעתי בשל נהמות גזעניות של אוהדיה לעבר הזר של אשדוד , דידייה קוגבינה, במשחק האחרון בין שתי הקבוצות. ההחלטה ביום ראשון. אגב, באשקלון גם הפסיקו את מערכת הכריזה לפני כניסת השבת וגם על כך ככל הנראה יענשו.
השחקן דידיה

מ.ס אשדוד תפגוש את הפועל אשקלון בגמר גביע הטוטו, אבל המפגש הקודם בניהן בליגה, במחזור האחרון, הביא להעמדתה לדין של אשקלון בשל נהמות לעברו  של החלוץ הזר של אשדוד, דידייה קוגבינה.

השופט נאלל עודה ציין בדו"ח : "בדקה 75 נשמעו נהמות מיציע אוהדי הקבוצה הביתית (הפועל אשקלון) לעבר שחקן  אשדוד (מס' 21 – דידייה קוגבינה)".

אשקלון הוזמנה היום (רביעי) לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל והדיין עמנואל סלע, נתן אורכה לאשקלון, לבקשתה,  עד ליום ראשון בשעה 14.00, להעברת מסמכים. המסמכים הם לא בשל הנהמות אלא בשל העובדה שמערכת הכריזה הפסיקה לעבוד…עם כניסת השבת, כשבהתאחדות מחייבים מערכת כריזה עד לתום המשחק.

אגב עדיין אין תאריך למשחק גמר גביע הטוטו בין שתי הקבוצות. ממנהלת הליגה נמסר כי אין עדיין תאריך והוא יפורסם מיד לאחר קבלת ההחלטה מתי יתקיים.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך