אני מבקש סליחה מכולם ואוהב אתכם

דקות אחדות לפני שנפטר בנסיבות טראגיות, דוד בן שטרית (23) שיגר הודעה בטלפון הנייד למספר חברים, שניסו לחזור אליו לאחר מכן, אך זה היה מאוחר מידי .

משהו לא טוב עבר לאחרונה על דוד בן שטרית, צעיר בן 23, שנפטר ביום ראשון האחרון בנסיבות טראגיות. בן-שטרית שידר מצוקה עם כל מי שדיבר, היו כאלה שניסו לעזור, אך הצעיר היה נחוש בהחלטתו והוציא אותה לפועל בדירת דודתו בשעות הצהריים. מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה ניסו במשך שעה ארוכה להציל את בן שטרית, אך ללא הועיל והם נאלצו לקבוע את מותו.

דוד אוחנונה, חובש ונהג מתנדב במד"א, מספר: "הגענו לדירה ברובע ב' וראינו צעיר ללא רוח חיים. במשך שעה ארוכה ביצענו החייאה, בזמן שבני המשפחה מסביבנו מתחננים שנציל את הבן שלהם, אבל גם הם הבינו שאין הרבה מה לעשות. בתפקיד שלנו אנחנו רואים למרבה הצער מקרים קשים באופן תדיר, אבל בהחלט האירוע הזה הוא אחד הקשים שראיתי, כי בכל זאת מדובר בבחור צעיר שכל העולם היה לפניו".

בן שטרית למד בבית הספר היסודי "רתמים", ולאחר מכן במקיף ח'. חבריו מגדירים אותו כ"בחור מדהים שהיה חבר אמיתי, תמיד חיפש את החברה איתנו והיה עוזר בכל בעיה. הבעיה היא שבתקופה האחרונה הוא לא הצליח למצוא את הדרך שלו. הוא חזר בתשובה, לאחר מכן חזר בשאלה ושוב התחזק וחזר בתשובה. היו לו הרבה שאלות ותהיות מה הוא הולך לעשות עם עצמו, ובמקום להאמין ביכולות הרבות שהיו לו, הוא שקע וצעד לכיוון של לחץ אישי שהלך וגדל".

בן שטרית היה מבקר באופן קבוע בישיבה של הרב פינטו ברובע י"ב, וזכה לתמיכה וליווי מצד הרב אטיאס, שמוכר בעיר כאחד שמחזק צעירים ונותן להם כתף חמה ואוהבת. "הרב קיבל בצורה קשה מאוד את המוות של דוד, הוא ניסה בכל דרך לחזק אותו, לתת לו את הכלים לעלות על המסלול הנכון, אבל פשוט לא הצליח והוא חש צער עמוק על כך", אומרים חבריו של בן שטרית.
הלוויה של בן שטרית הייתה קשה ביותר. הרב יוסף שניאור היה אמור להספיד את המנוח, אך נשנק ובכה בכי תמרורים. הרב אטיאס ספד לבן שטרית, וגם הוא נשמע חנוק ושבור: "התואר רב לא חשוב ברגע כזה, ביום חמישי קיימתי עם המנוח שיחה ארוכה, האמנתי שהוא יעלה על דרך המלך, אבל לצערי הוא שוב נשבר".

"האזור הזה מקולל"
זה היה המקרה השלישי ברובע י"ג, שצעיר נפטר בנסיבות טראגיות. במקרה הראשון היה זה יוסי דהן שנפטר בתאונת דרכים קטלנית, והותיר משפחה המומה ושבורה. במקרה השני רותם אטיאס נהרג מפליטת כדור, ונלחם במשך תקופה ארוכה להתאושש מהפציעה הקשה, אך למרבה הצער בסופו של דבר כוחותיו תשו.

אחת הצעירות המתגוררת בבניין אמרה לעיתון "המגזין": "במקום שנהנה עם השכנים הצעירים שלנו באירועים ומסיבות, אנחנו הולכים ללוויות שלהם. זה ממש בלתי נסבל, ואנחנו מדברים על זה שמדובר באזור מקולל. זה לא הגיוני ששלושה צעירים לא יהיו איתנו בפרק זמן קצר. לגבי דוד בן שטרית, למרבה הצער הוא עבר תקופה קשה ולא הצליח לצאת מהמצב הזה. ראינו שהוא הולך ודועך, אבל אף אחד לא האמין שזה יסתיים ככה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך