צ'ארלס תומאס יועמד לוועדת משמעת באיגוד

מחר, חמישי, תערך לצ'ארלס תומאס, ועדת משמעת באיגוד הכדורסל לאחר העימות שלו עם ניצן חנוכי, במהלך המשחק מול מכבי ראשל"צ. ועדת המשמעת יכולה לקבוע לו בנוסף לעונש בן 12 אלף השקלים האוטומטי, בגין ההרחקה, גם עונש אחר. כולל הרחקה.
צ'ארלס תומאס פרופיל
האיש של אשדוד. צ'ארלס תומאס. (צילום:פבל)

צ'ארלס תומאס , שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, יועמד מחר (חמישי) לוועדת משמעת של איגוד הכדורסל, בשל התקרית עם ניצן חנוכי, במשחק מול מכבי ראשל"צ.

כזכור ברבע האחרון, התעמתו תומאס וחנוכי. חנוכי היכה בכדור בחוזקה כשהיה בידיו של תומאס והאחרון התקרב בתנועת איום לנגיחה בחנוכי. השופטים ראו זאת והרחיקו את תומאס.

הקנס בדרך כלל הוא 12 אלף שקלים. אבל השחקן הוזמן לוועדת משמעת וכאן יוחלט, האם זה ייגמר ב-12 אלף שקלים שכבר ספג, או בעונש אחר.

בקבוצה נערכים לקראת המשחק מול בני הרצליה במוצ"ש (19.45) ומקווים שהקהל יגיע. אגב דיונטה גארט, למרות ההפסד, נבחר לחמישיית המחזור בזכות 32 הנקודות שקלע בהפסד למכבי ראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך