הניצחון על פ"ת שווה לאשדוד לפחות 90 אלף שקלים

העלייה לגמר גביע הטוטו לאחר הניצחון הגדול 1:3 על הפועל פ"ת, הביא איתו גם בונוס כספי של 90 אלף שקלים, שעשוי לגדול אם הקבוצה תנצח בגמר את הפועל אשקלון ל-110 אלף שקלים. בסך הכל תרוויח אשדוד מעל רבע מיליון שקלים במסגרת גביע הטוטו. לקראת אחי נצרת יחזרו מספר שחקנים לסגל, הודעה טובה למאמן איל לחמן.
בן זקן

מ.ס אשדוד מאושרת מהעלייה לגמר גביע הטוטו לאחר ניצחון גדול על הפועל פ"ת 1:3. אבל מעבר לשמחה ולהתקרבות לתואר הראשון שלה העונה, יש לה גם בונוס כספי, בין 90 ל-110 אלף שקלים.

קצת חשבון פשוט. כל קבוצה קיבלה 80 אלף שקל על שלב הבתים, לא משנה אם עלתה או לא. השתתפות ברבע הגמר, הוסיפה 40 אלף שקלים ושוב לא משנה אם הקבוצה מנצחת או מפסידה. הלאה. עלייה לחצי הגמר מוסיפה 50 אלף שקלים. סך הכל 170 אלף שקלים. לזה אשדוד כבר הגיעה, בניצחון על אחי נצרת ברבע הגמר שהביא אותה לחצי הגמר מול פ"ת.
עכשיו לאחר הניצחון על פ"ת היא תקבל 90 אלף שקלים נוספים על עלייה לגמר במקרה שתפסיד, או 110 אלף שקלים במקרה שתנצח בגמר את הפועל אשקלון. בסך הכל מעל רבע מיליון שקל לכל מסגרת גביע הטוטו.

רועי בקל זכה למחמאות על יכולתו במשחק לאחר שנה שלא שיחק עקב פציעה. השחקן עצמו אמר בסיום כי הוא מרגיש טוב. זה סימן מעודד לקבוצה להמשך העונה. גם חן עזריאל חזר לכרבע שעה וגם הוא לאחר פציעה.  גדי קינדה אמור לחזור מהרחקה ואמיר בן שמעון מפציעה ואולי אף טום בן זקן ועידן מקדש שלא היו כשירים, כך שסגל הקבוצה חוזר להיות ארוך מאוד וזו הודעה מצוינת למאמן איל לחמן, לקראת המשחק בשישי מול אחי נצרת, באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך