אלון חסן: תפרו לי תיק

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, העלה פוסט חריף בדף הפייסבוק שלו, ותקף את התנהלות המשטרה

יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן, שממתין להתפתחויות בתיק החקירה נגדו, ממשיך לספק כותרות. חסן העלה פוסט חריף, סביב עניין החשד להטרדה מינית מצד מפקד להב 433 ניצב רוני ריטמן.

חסן כתב: "אומרים "מלאכתם של צדיקים נעשית ע"י אחרים", כמה נכון המשפט הזה. מעל שנה וחצי אני אלון חסן טוען ש"תפרו" לי תיק. אני טוען ומוכיח ועדיין יש ספקנים וכל מיני אנשים שלא מאמינים ויש הטוענים שהסיפור שלי נלקח מתוך סרט הוליוודי. כמובן שגורמי אכיפת החוק טוענים שלא, אין ממש בטענות שלי ושהמשטרה שלנו נקייה ואין יותר תפוחים רקובים במשטרה בכלל, ובלהב 433 בפרט. הגדיל לעשות המפכ"ל הקודם יוחנן דנינו, והצהיר קבל עם ועולם שיותר אין מושחתים ביחידת להב 433, ושנערכו לקצינים ולשוטרים בדיקת פוליגרף. כמובן שאני לרגע לא האמנתי ועדיין לא מאמין בהצהרה הזאת. השבוע נחשף שמו של הניצב החשוד במעשה מגונה ומי הוא? מפקד להב 433 רוני ריטמן בכבודו ובעצמו. נו, מה אתם אומרים? יש דבר כזה? מה שחשוב לי מבלי לזלזל בחשד נגדו, זה לא אם זה נכון שהוא הטריד מינית כן או לא, אלא הדברים שהוא אמר להגנתו, שקצין אחר ביחידה "תפר" לו תיק. אתם מבינים? כשאלון חסן אמר וצעק את זה, אז יש המון ספקנים, כשרוני ריטמן אומר את זה, זה נשמע אחרת. לסיכום, אומר דבר אחד, מה שבטוח שאם מפקד להב 433 טוען ש"תפרו" לו תיק, מה שאני כלל לא פוסל שזה נכון, אז זה חמור מאוד. אם זה לא נכון והוא סתם טוען זאת, זה לא פחות חמור וזה מראה איזה שוטרים וקצינים יש לנו במשטרה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך