מתחם הסקייט פארק באשדוד יצא לדרך

בתוך שנה מהיום, מתחייבים בחברה לתיירות 'חופית', יעמוד מתחם סקייט פארק בפארק אשדוד ים, מהיפים והמתקדמים בארץ, בעלות הקמה של כ-9 מיליון ש"ח

אפליקציית 'ON THIS DAY' של פייסבוק הקפיצה לפני כמה ימים פוסט של 'סקייטרים' תושבי אשדוד, שהצטלמו לפני כשלוש שנים והביעו שמחה על החלטת עיריית אשדוד בכל הנוגע להקמת 'סקייט פארק' חדש בעיר אשדוד. בפוסט, קראו הסקייטרים תושבי העיר אשדוד לחבריהם לחתום על עצומה שתקדם את הנושא. בכיתוב החדש ציינו הסקייטרים: "עדיין אין סקייט פארק אבל אנחנו עדיין נראים טוב…"(אכן).

זה הזמן לבשר שב'חופית'- החברה לתיירות לא ויתרו על הקמת מתחם הסקייט פארק, וכפי שהובטח בקרוב יוקם מתחם מהיפים והמתקדמים בארץ שכבר סיים את שלב התכנון ואישור התוכניות. ביום שני השבוע נערך סיור קבלנים עם מנכ"ל 'חופית' החברה לתיירות- אדי בן ליש, וכבר החלו הקבלנים המתחרים להגיש הצעות לבניית המתחם. בעוד כחודש ייבחר הקבלן הזוכה ותחל בניית המתחם הסקייט פארק באשדוד והכשרתו.

משה דנינו יו"ר החברה לתיירות ציין: "אין לנו ספק שהצעירים חיכו מספיק זמן ושמתחם הסקייט פארק ישדרג את העיר וייתן מענה לקהל הצעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך