מהומה בסיום משחקה של הפועל אשדוד בראשל"צ

בסיום ההפסד אתמול, של הפועל אשדוד, למכבי ראשל"צ, בתוצאה 27:25, בליגת ווינר בכדוריד, פרצה מהומה בה היו מעורבים אנשי הקבוצה והשופטים. אנשי אשדוד טענו כי השופטים התעלמו בדקת הסיום מפנדל ברור ובכך מנעו מהקבוצה נקודה שהגיעה להם. שחקן הקבוצה, רועי ביטון, התעמת מילולית עם השופטים לאחר הסיום בעקבות החלטתם וכרטיסו נלקח בתגובה. בשישי רמה"ש באשדוד (16.00). לראשונה העונה, המשחק של אשדוד ישודר בערוץ הספורט.

מהומה פרצה אתמול (שני) בסיום המשחק בין הפועל אשדוד למכבי ראשל"צ, בליגת ווינר בכדוריד, בה נוצחה אשדוד בראשל"צ, 27:25, כשלאשדוד טענות על השיפוט.

אנשי אשדוד טענו כי במצב של 25:26, למכבי ראשל"צ, נעברה עבירה ברורה על יותם טל שחקן הקבוצה, על קו ששת המטרים ובמילים אחרות פנדל. אבל השופטים לא שרקו והעבירו את הכדורד למכבי ראשל"צ, שהספיקה לכבוש שער נוסף. אנשי אשדוד טוענים כי אם הייתה נשרקת השריקה שהגיעה להם, הם היו זוכים בשער ובנקודה שהיו ראויים לה.

בסיום פנו אנשי אדוד בטענות אל השופטים. גם רועי ביטון, אמר לשופטים את דעתו על השיפוט שלהם והם החליטו לקחת את כרטיס השחקן שלו, או במילים אחרות להרחיקו. הוא ייחסר במחזור הקרוב מול רמה"ש.

ביום שישי (16.00) כאמור, תארח אשדוד למשחק צמרת את רמה"ש. המשחק ישודר בערוץ הספורט. זוהי הפעם הראשונה שאשדוד תשודר. הדבר צלח לאחר לחץ של אשדוד לשדר משחק של הקבוצה, במיוחד של מנהל תחום התקשורת של האגודה, מני אלגריסי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך