המוליכה הפועל אשדוד נעצרה אצל מכבי ראשל"צ ונוצחה 27:25

כמו הכדורסל, גם הכדוריד של אשדוד נעצר בראשל"צ. המוליכה של ליגת ווינר בכדוריד, הפועל ראשל"צ נוצחה 25:27 (כמו בכדורסל בפער של 2) על ידי מכבי ראשל"צ שקטעה רצף של 7 ניצחונות רצופים. אשדוד לא נפלה מראשל"צ, אבל בסיום ראשון לציון הייתה בצד המנצח. טענות קשות באשדוד נגד השיפוט. בשישי (15.30) תתארח באשדוד רמה"ש החזקה. שידור ישיר בערוץ הספורט.

לאחר 7 משחקים רצופים, נעצרה הפועל אשדוד אצל..מכבי ראשל"צ, בדיוק כמו קבוצת הכדורסל של אשדוד, 24 שעות קודם לכן. אגב ההפרש 2 שערים, בדיוק ההפרש בכדורסל (2 נקודות). אבל למרות ההפסד אשדוד לא נפלה מראשל"צ והייתה ראויה לפחות לנקודה. אומנם מדובר בהפסד שני העונה של אשדוד, אך ראוי לציין את הלחימה והאופי שהפגינו. טענות קשות היו גם להפועל אשדוד לשופטים בסיום.

אשדוד הגיעה לראשונה מהמקום הראשון, עם 7 ניצחונות רצופים, ועם ההגנה הטובה בליגה (22.5 שערים למשחק). מנגד, מכבי ראשל"צ (עם ההתקפה הטובה בליגה 32.8 שערים למשחק) חזרה ל'בית מכבי' אחרי תקופה ארוכה ורצתה לגמול לדרומיים על ההפסד בחצי גמר גביע ווינר, 27:26.

המקומיים הוליכו 5:7 (15'), כשבדקות הפתיחה בלטו דיאן קנקר מצד אחד ורועי ביטון מהצד השני, עם שלושה שערים כ"א. רנאטו ווגרינץ קבע בפנדל 7:9 (20'). עומר גרא העלה את היתרון של מכבי ל-9:14 (28'). אלדר שיקלושי הספיק לעצור פנדל של יותם טל לפני הירידה להפסקת המחצית.

אשדוד צימקה את הפער בפתיחת המחצית השנייה, כשטיאומיר דודר הוביל את המהפך שלה ליתרון – 16:17. אריאל רוזנטל החזיר את ההובלה לצד הצהוב, אשדוד השוותה ל-19:19, ורוזנטל העלה את מכבי ל-22:23 (53'). רועי ביטון השווה, קנקר החזיר את היתרון לצהובים.

בוסיץ נחסם על ידי רובין. (צילום: עמית שליסל, באדיבות איגוד הכדוריד)
בוסיץ נחסם על ידי רובין. (צילום: עמית שליסל, באדיבות איגוד הכדוריד)

שוער אשדוד אורן מאירוביץ הבקיע שער ממגרש שלם בדרך ל-25:25 (58'). טל גרא קבע 25:26. אשדוד יצאה למתפרצת ושחקן אשדוד, יותם טל הוכשל על קו 6 המטרים. השופטים בחרו להתעלם והעבירו את הכדור לראשל"צ . המאמן גלעד מאור לקח פסק זמן, ו-ווגרינץ קבע את תוצאת המותחן  בשניית הסיום. מכבי ראשל"צ קוטעת את רצף הניצחונות של אשדוד.

ביום שישי תארח אשדוד את רמה"ש החזקה, במשחק שישודר בשידור ישיר בערוץ הספורט (15.30)

 כבשו לאשדוד: רועי ביטון 7, דודר וטל 5 כ"א, דדי פרץ 3, אלכס בוסיץ 2, אלעד טלקר, גיל כרמין ואורן מאירוביץ 1 כ"א. שפטו אסף פארן וירון בן דן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך