הפגרה עשתה להן טוב. בנות אשדוד הביסו את הפועל ראשל"צ 98:80

בנות מכבי בן אשדוד, חזרו מהפגרה בגדול עם ניצחון בייתי 98:80 על הפועל ראשל"צ במסגרת ליגת אתנה ווינר ועלו למאזן חיובי 2:3. קלארק, לויצקי והאוטס בלטו באשדוד. השבוע תגיע לייני סלווין לארץ ובאמצע החודש אליסון הייטאוור והקבוצה תתחזק יותר. המטרה -דאבל.
קטיה לויצקי
קטיה לויצקי .הק]טנית בדרך לסדרת הגמר עם הקבוצה (צילום: פבל)

לפעמים מנוחה עושה טוב. מסתבר שזה נכון, לפחות בכל הקשור לבנות מכבי בן אשדוד, שגברו היום (שני) על הפועל ראשל"צ בגדול, 98:80, לאחר שחזרו מפגרת הנבחרת.

הניצחון העלה את בנות אשדוד למאזן חיובי והחזיר אותן לאחר הפגרה למסלול הנכון. הקבוצה אמורה להתחזק כבר בימים הקרובים ברכזת לייני סלווין ובאמצע החודש באליסון הייטאוור, שתי שחקניות ששיחקו כבר בקבוצה ואמורות להוסיף כח.

בנתיים מי שנתנו את הכמות הרגילה שלהן, הן אלישה קלארק המצטיינת עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים, האוטס עם 25 נקודות, קטיה לויצקי עם 20 ושי דורון שחזרה לאחר משחק אחד שלא שיחקה עקב פציעה עם 11 נקודות. רוני בן דוד הוסיפה 8 נקודות.

למעשה לא היה סיכוי לבנות ראשל"צ כבר לאחר הרבע הראשון שהסתיים בתוצאה 27:14 לאשדוד. אומנם יתר הרבעים היו צמודים יחסית, אבל הפער שנפתח היה בלתי אפשרי לסגירה מצידה של ראשל"צ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך