כ-20 שנה לאחר שנפגע מאבן בהפסקה: יפוצה ב-275 אלף ₪

משרד החינוך יפצה באיחור של כ-20 שנה, תלמיד כיתה ג' מאשדוד שנפצע בפניו מאבן שהושלכה לעברו במהלך ההפסקה. כך עולה מהסכם פשרה שנחתם בשבוע שעבר בעקבות תביעה שהגיש הילד, היום בן 26 , לבית משפט השלום באשקלון.
כ-20 שנה לאחר שנפגע מאבן בהפסקה: יפוצה ב-275 אלף ₪

בחודש פברואר 97', בהיותו תלמיד כיתה ג' בבי"ס היסודי שחר הוא שיחק כדורגל עם חבריו כשלפתע אבן גדולה פגעה בעוצמה בפניו. כתוצאה מהפגיעה הוא איבד דם רב, התעלף והתעורר רק באמבולנס בדרכו לחדר המיון של בית חולים קפלן ברחובות. בדיעבד התברר כי אחת התלמידות, שהייתה גדולה ממנו בכמה שנים שיחקה עם ילד אחר שהשליך אבן לעברה והיא בתגובה השליכה אבן שפספסה את החבר ופגעה בתלמיד כיתה ג' ששיחק כדורגל עם חבריו.

בבית החולים אובחנה סטייה בציר האף והוא נאלץ לעבור שני ניתוחים בהרדמה מלאה לשחזור השבר באף, לאחר שהניתוח הראשון לא צלח. עד היום גשר האף מעוות והתלמיד לשעבר, סובל מבעיות נשימה בנוסף לפגיעה אסטטית.

כל הניסיונות לאתר את אותה ילדה לקראת הגשת התביעה לא צלחו. מומחה שמינה בית משפט השלום באשקלון קבע כי הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 20 אחוזים בגין שינויים בצורת האף החיצוני שמלווה בהפרעות נשימה. בעקבות הנזק הוא נאלץ לנשום בפה פתוח וסובל מפגיעה אסטטית קוסמטית המפריעה לו בחי היום יום, בביטחון העצמי ובחיי החברה.

הצעיר אף נאלץ להתפטר מעבודתו באגן כימיקלים עקב בעיות הנשימה מהם הוא סובל, מתקשה עד היום לעסוק בספורט ובכל עבודה הדורשת מאמץ פיזי. בנוסף, בעיות הנשימה גורמות לו לבעיות שינה ובעטיין הוא סובל מעייפות ותשישות. במסגרת הסכם הפשרה סוכם שהוא יזכה לפיצוי בסך 275 אלף ₪ ממשרד החינוך מבלי שהשתיים יודו באחריות לאירוע הפציעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך