בקל חוזר היום לסגל לאחר שנה, מול פ"ת שנגדה נפצע

היום שלישי (19.00) תשחק מ.ס אשדוד מול הפועל פ"ת בחצי גמר גביע הטוטו, באצטדיון גרונדמן ברמה"ש. רועי בקל יחזור לאחר שנה שלא היה במגרשים מאז נפצע...מול הפועל פ"ת. בקל: לא חושב על זה, אלא רק על החזרה למגרשים". אוהדי הקבוצה יישבו בשער 2.
רועי בקל
נכנס לאחר שנה של פציעה, בישל שער והוסיף הרבה כח. רועי בקל. (צילום: פבל)

היום שלישי, (19.00, אצטדיון גרונדמן רמה"ש), תשחק מ.ס אשדו מול הפועל פ"ת בחצי גמר גביע הטוטו. בקבוצה רוצים לנצח ולעלות לגמר, אבל מעבר לכך "לחזיר" על ההפסד 2:3 בליגה בפ"ת. זה יהיה ניצחון שלא יביא רק גמר גביע טוטו, אלא גם ניצחון מנטאלי.

האיש של המשחק, הוא ללא ספק, רועי בקל. בקל נפצע לפני שנה ועבר ניתוח ברצועה הצולבת. הוא נפגע בליגה מול…הפועל פ"ת ומחר אמור לראשונה לחזור לסגל…מול הפועל פ"ת.

בקל: אני שמח לחזור לסגל ומאמין שאני אשתלב במשחק, כי אני לא יכול לשחק 90 דקות. זה יום מאוד מאושר בשבילי ובשיל המשפחה שלי. לא רוצה לחשוב על זה שאני חוזר בדיוק מול הפועל פ"ת שנגדה נפגעתי. אני מתעסק בחזרה למשחק".

לגבי ההרכב, עדיין לא בטוח איזה הרכב ירכיב המאמן לחמן. יש לו מספר אופציות כולל שהוא עשוי להפתיע ולפתוח עם בקל. גם בנצי מושל שתפקד בהצלחה כמגן, עשוי לקבל את הקרדיט, כמו גם ניר ברדע.הקבוצה תחסר גם את עידן מקדש הפצוע ואת גדי קינדה המורחק.

בגרונדמן יישבו אוהדי הפועל פתח תקוה בשער 6 ואוהדי אשדוד בשער 2. כרטיסי כניסה לקהל הרחב יימכרו במחיר אחיד של 40 ש"ח באתר "לאן" או בקופות האצטדיון ביום המשחק, החל מהשעה 16:00.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך