הפנינג אופניים נגיש בפארק אשדוד ים

למעלה ממאה בני נוער, ילדים, בני משפחות וצוות עובדי הרווחה והחינוך נטלו חלק בפעילות המיוחדת שהתקיימה בפארק הנגיש והיפה של אשדוד, והצטרפו לרכיבה על אופניים ולפעילות גופנית נוספת שנערכה עבור האוכלוסיות עם צרכים מיוחדים באשדוד. הפעילות היתה במסגרת שבוע החשיפה לאדם עם מוגבלויות.

זו השנה השנייה שהפארק הנגיש חובר למרכז המשפחה, העורך פעילות עבור משפחות שלהן ילדים עם מוגבלות באשדוד, לקבוצת מנהיגות ההורים של המרכז ולמחלקת הנוער העירונית כדי לקיים אירוע זה. מעל למאה בני נוער, ילדים, בני משפחות, צוותי מסגרות הרווחה והחינוך ורוכבים עם וללא מוגבלויות, התאספו בפארק הנגיש ובאו להנות מהפנינג שמטרתו העלאת המודעות לנגישות הפנאי. "כל משתתף קיבל את חולצת המרוץ ואופניים ויצא למסלול רכיבה על טיילת הים, עד כיכר עין השמש ובחזרה" אומר לנו מר נמרוד קריספיל, רכז הפארק הנגיש. מי שהאתגר היה מעט קשה לו, יכל היה להמירו במסלול קצר בפארק או בחוויית רכיבה במתחם הקארטינג. "לבסוף, לאחר שכולם נהינו מהחוויה, הם קיבלו תעודות השתתפות וכיבוד בריא כמיטב המסורת" מסכם קריספיל.

לפעילות החווייתית היו שותפים רבים ולכולם התודה והברכה. בראשם כמובן התלמידים המקסימים מבי״ס גוונים לחינוך מיוחד, ואיתם סיוון – מנהלת ביה"ס והצוות החינוכי של "גוונים". תודה לנציגי תנועות הנוער ובראשם מעוף – תנועת הנוער העירונית, למד"צים ולדנה הרכזת, לנציגי בתי הספר והמקיפים, להורים ולמרכז למשפחה. תודה לצוות מחלקת שיקום מוגבלויות בראשות אורנה טובייאס, למוסד לביטוח לאומי, ל"קרן שלם" ולעיריית אשדוד ולבית איזי שפירא על הליווי המקצועי. תודה לנמרוד הנגבי שהוביל את המסע, למריאל איקלרס, שירז, רעות ואורי מצוות הפארק, ואחרונים הכי חביבים – תודה לקבוצת המעורבות החברתית של הפארק הנגיש ולכיתה י'8 ממקיף ז׳ שהתנדבו להפעיל, ובין היתר לפקח על מעברי חציה לאורך המסלול.

הפעילות החווייתית היתה בהחלט אירוע יוצא דופן אשר אורגנה להפליא ע"י הרבה מאוד אנשים וזכה להערכה רבה. ההפנינג השאיר טעם של עוד וכולם כבר מצפים ל"כיף אופן 2016".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך