תקדים: מועצת העיר אישרה את ׳ועדת שור׳

מתקרבת לערים הגדולות, מועצת העיר אישרה את ועדת שור, שמסייעת בשירותי משרד והנגשה לחברי המועצה כדי שאלו ישפרו את חיי האזרח

עד היום לחברי מועצת העיר מהמפלגות השונות לא היה תנאים שיכלו לסייע להם לפעול לטובת הציבור, כגון שירותי משרד, מזכירה ואפילו חניה בבניין העירייה, וזאת בעקבות החוק העירוני שסודר לפני שנים רבות ע״י ראש העיר הקודם של אשדוד.

היום החליט ראש העיר כי כדי לאפשר לחברי מועצת העיר לפעול לטובת הציבור כדאי לאשר את ועדת שור שהוגשה לפני כחודש ע״י חבר מועצת העיר מטעם יהדות התורה עזרא שור.

הועדה שהובאה לפני ראש העיר לפני זמן מה, ונבחנה על ידו, אושרה ומביאה תקדים לעיר מפותחת כמו אשדוד, תחילה יסודרו מקומות החניה בבניין העיריה, מה שייקל על נגישות חבר המועצה, לאחר מכן יסודרו משרדים ומזכירות לכל שלושה חברי מועצה, בתקווה שאלו יועילו להם בשיפור חיי האזרח.

ראש העיר מתכוון להמשיך ולסייע במתן עזרה לחבר המועצה כדי שהאחרון יפעל טוב יותר לטובת הציבור.
בערים הגדולות כגון ירושלים, תל אביב וחיפה, ישנם שירותי משרד מלאים לכל חברי המועצה, ואין ספק כי אשדוד עושה צעד נוסף כדי לקבוע יתד כאחת הערים הגדולות במדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך