זוכה האח הגדול יובל לוי נבחר להוביל קמפיין למען פצועי המלחמה
במסגרת הקמפיין שיעלה בשת"פ עם מערך תל"ם יוחלקו אלפי עוגות/עוגיות ודברי מאפה לפצועי מלחמת "חרבות ברזל". הקמפין יעלה בהשקעה של 700 אלף ₪ במטרה ליצור מודעות בקרב הציבור הרחב ל 19,400 פצועי מלחמה ולהביע ההערכה והוקרה
יובל לוי, הזוכה הגדול באח הגדול, בעונה האחרונה נבחר להוביל את קמפיין חברתי "19,400 לבבות"- שמטרתו לעורר את המודעות הציבורית לפצועי המלחמה. הקמפיין נערך ע"י קבוצת קניוני עופר ובשיתוף פעולה עם מערך תל"ם, ויעלה בשבוע הקרוב בהשקעה של 700 אלף ₪.
יובל לוי, בן 27 מיישוב ברקן, כדורגלן לשעבר במכבי פתח תקווה, זכה במקום הראשון כדייר בבית 'האח הגדול', עונה 7, לאחר ארבעה חודשים בבית בנווה אילן, שם הפך לדמות אהובה בקרב הצופים והדיירים. לאחרונה הצטרף לנבחרת השגרירים של קניוני עופר.
לוי אמר על ההשתתפות בקמפיין: "אני גאה ונרגש לקחת חלק בקמפיין חשוב זה למען פצועי צה"ל. זו זכות עבורי להיות חלק מהפרוייקט החשוב ששם במרכז תשומת לב הציבור את פצועי המלחמה. לצד שמחה של השבת חטופים וניצחון מלחמה- יש כאן אלפי פצועים שימשיכו את מלחמתם היום יומית עוד הרבה אחרי'. לדבריו: "העובדה שאנו יכולים באמצעות הקמפיין להביא שמחה עם עוגות, עוגיות ודברי מאפה, היא הזדמנות לחבק את החיילים האמיצים שלנו ולהגיד תודה על ההקרבה שלהם".
הפרוייקט קורא לכלל הציבור להביע את הערכתם לפצועים, באמצעות אפייה והכנה עוגות/עוגיות, בצירוף ברכה אישית ולהביאם לאחד העמדות הייעודיות למהלך ב 18 קניוני עופר הפרוסים בכל הארץ, בין התארכים: 22.10.25 – 24.10.25.
בישראל מתמודדים כיום כ 19,400 פצועי מלחמה, מתוכם 66% משרתי מילואים, 50% מהם סובלים מפוסט טראומה ו 16% הן נשים. עם סיום האשפוז והשיקום, רבים מהם מוצאים עצמם מתמודדים לבד עם כאב פיזי ונפשי, ללא מעטפת רגשית וחברתית מספקת. המהלך נועד להזכיר להם שהם לא לבד, שהחברה הישראלית זוכרת ומוקירה אותם.
היוזמה נועדה לייצר חיבור חם ואישי בין הציבור הרחב לבין הלוחמים הפצועים, ולעודד מודעות ציבורית למספרם העצום ולצורך להקיף אותם בחיבוק חברתי.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com




