המוליכה מאשדוד היום בראשל"צ

הפועל אשדוד הפתעת העונה עד כה, שמוליכה את ליגת ווינר בכדוריד, תצא היום (שני, 19.30) למשחק חוץ קשה מול מכבי ראשל"צ. ניצחון יבהיר שהפועל אשדוד חזק בתמונה. המאמן וובה זייקמן : "זו נקודת ציון חשובה בתולדות המועדון". המשחק לא ישודר בערוץ הספורט.

היום (שני) ייפתח המחזור ה-9 בליגת ווינר בכדוריד, מכבי ראשל"צ תארח את המוליכה הטרייה, הפועל אשדוד (19:30, בית מכבי).

 אשדוד, שעשתה היסטוריה ביום שישי כשעלתה לראשונה בתולדותיה למקום הראשון, כבר עם 7 ניצחונות רצופים. היא בעלת ההגנה הטובה בליגה (ממוצע ספיגה של 22.5 שערים למשחק) ואחת מקבוצות ההתקפה הטובות. בפעם האחרונה שחניכיו של וובה זייקמן ביקרו ב'בית מכבי' הם זכו בגביע ווינר. שלב אחד מוקדם יותר, בחצי הגמר, הם ניצחו ב'בית מכבי' את מכבי ראשל"צ 26:27.

מאמן אשדוד, וובה זייקמן התייחס לכיבוש הפסגה וכמובן למשחק מחר: "זו נקודת ציון חשובה בתולדות המועדון, ובכלל אנחנו חווים תקופה יפה ומוצלחת עם סדרת ניצחונות. יש לנו הרבה הערכה למכבי ראשל"צ, שמראה שהיא קבוצה מצוינת. זה משהו חדש מבחינתנו להגיע למשחק מהמקום הראשון, אבל אנחנו שמים את הדברים בצד ורוצים להמשיך בדרך שלנו. אנחנו נבוא להשיג את הנקודות דרך משחק ההגנה ובכלל המשחק הקבוצתי שמאפיין אותנו".

 ליאור קפלן, שוער נבחרת העתודה (1.97 מ') שמושאל לאשדוד ממכבי ראשל"צ, נתן ביום שישי מול הרצליה את משחקו הטוב ביותר העונה – 6 עצירות מ-14 זריקות – 42%. מושאל נוסף ממכבי, רועי ביטון, סיים עם 6 שערים מ-8 ניסיונות. בכלל אשדוד בכושר מעולה, כששלושה משחקניה בנבחרת ישראל, האחרון שהוזמן הוא יותם טל.

מנגד, חניכיו של גלעד מאור מגיעים למשחק אחרי ניצחון בנס ציונה (23:29), משחק שבו יואב נאמן היה נהדר עם 7 מ-7, ואלדר שיקלושי חזר לעצמו בשער. חוץ מזה, מכבי ראשל"צ, בדיוק כמו מכבי ת"א, מציגה את ממוצע הכיבוש הגבוה בליגה (32.8 שערים למשחק).

אגב המשחק עצמו לא ידור בערוץ הספורט בשידור ישיר בדיוק כפי שטוענת אשדוד, כי אף אחד ממשחקיה לא שודר למרות מיקומה הראשון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך