פסטיבל כיף לי 2015

פסטיבל כיף לי 2015 בניהולו האומנותי של אלי ניסמן ישודר בחנוכה בערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית

היוצר והמנהל האומנותי האשדודי אלי ניסמן מביא הרבה נחת לעיר אשדוד ומקדם בהצלחה רבה את הילדים המוכשרים של העיר וזאת באמצעות פסטיבלים ופעילויות בתחום אומנויות הבמה המיועדות לילדי החינוך הבלתי פורמלי שהוא יוצר ומפעיל. לפני עשר שנים יזם ניסמן את פסטיבל שירי הילדים ילד פלא ומאז הצלחתו הגדולה הוא ממשיך לקיים אותו ומותגים מצליחים נוספים שהצתרפו אליו ובהם פסטיבל כיף לי, פסטיבל הופה היי והפסטיבל התחרותי קול מהשמים, כולם מתקיימים באשדוד ומשתתפים בהם ילדי העיר. אלי ניסמן ידוע ומוערך מאוד בתחום והצליח להפוך את הפסטיבלים שייצר לשם דבר בארץ והם מקבלים חשיפה ארצית גדולה בכלי התקשורת ונחשבים ליוקרתיים ואיכותיים מאוד.

מדובר בפסטיבלים שמושקעת בהם המון מחשבה אומנותית ונחשבים יחודיים בתחום ומטרתם העיקרית מלבד לתת במה מיקצועית ולקדם ילדים מוכשרים, גם להקנות לילדים את היסודות של התרבות הישראלית הקלאסית ולשמר אותה וכמובן לתת אלטרנטיבה חינוכית ואיכותית מבחינת התכנים.

בחנוכה הקרוב ביום שבת ה – 12.12.2015 מהשעה 14 בצהריים יצא לדרך שוב שיתוף פעולה נוסף עם הערוץ הראשון (11) של הטלוויזיה הישראלית שתשדר את פסטיבל כיף לי 2015 – חגיגת בידור וזמר לכל המשפחה בניהולו האומנותי של אלי ניסמן ובהשתתפות כוכב הילדים רמי ציון (המוכר לילדים מתוכניות הטלוויזיה כצ'יקו השוטר, רון חידון ועוד), וילדים זמרים מובחרים שלומדים את תחום אומנויות הבמה בחינוך הבלתי פורמלי, ומבצעים מבחר להיטים ישראליים.

עורכת אחראית : טלי כץ . עורך ובימאי : אלי ניסמן.

גם בשנים קודמות שידר הערוץ הראשון את הפסטיבלים שיצר ניסמן שזכו לרייטינג גבוהה יחסית למשבצת השידור ולעיתים אף הכפילו אותו וגם העיתונות והרדיו מפרגנים. לאלי ניסמן גם ערוץ מאוד מוצלח ופעיל ביוטיוב עם כ 2000 מנויים קבועים ומעל למיליון וחצי צפיות כאשר מרבית הפסטיבלים עם מעל ל 200,000 צפיות כל אחד . נתונים שנחשבים גבוהים מאוד ודומים לפעילות שמתקיימת בערוצי המדיה החדשה של כלי תקשורת ארציים דבר שמעיד על הפופולריות וההצלחה הרבה לה זוכים הפסטיבלים של ניסמן בקרב הקהל הרחב אך לא חסרים קשיים שמערימים עליו בעיר עליהם הוא מעדיף שלא לדבר כרגע.

"מזל גדול שאני מתמחה מיקצועית בכל התחומים של הפקות כאלה מההבטים השיווקיים, האומנותיים ו עד הפרטים הטכניים הכי קטנים ועושה כמעט הכל בכוחות עצמי – אחרת לא היתי מצליח לקיים את הפעילויות כי התנאים שאני פועל בהם הם בלתי אפשריים כמעט ואף אחד אחר לא היה מצליח בתנאים כאלה לייצר הצלחה כזאת וליצור יש מאין , אבל יש לי סיפוק רב שאני מצליח ליישם את המטרות שהצבתי לעצמי למרות הכל" אומר ניסמן.

ניסמן ביקש להודות בהזדמנות הזו למחלקת התוכניות של הערוץ הראשון בראשותו של מר יואב גינאי על שיתוף הפעולה הפורה וולעורכת האחראית של המשדר טלי כץ על הבאתו לשידור.
פסטיבל כיף לי 2015 בערוץ הראשון (11) של הטלוויזיה הישראלית ביום שבת 12.12.2015 משעה 14

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך