בן 86 נפל במגה ותובע מאות אלפי שקלים

בן 86 תובע את רשת מגה ואת חברת הביטוח לאחר שהחליק על שרשרת באזור המעברים בין הקופות ונפצע בכתפו ובגב, כתוצאה מכך נגרמה לקשיש נכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים.

פ' בן 86 מרובע י"א באשדוד תובע את מגה ואת חברת איילון המבטחת את המרכול לאחר שהחליק על שרשרת באזור המעברים בין הקופות ונפצע בכתפו ובגב. בתביעה שהגיש בבית משפט השלום באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, נטען כי בחודש אפריל לפני שש שנים החליק על שרשרת מתכת שהושלכה ברשלנות על הרצפה בין הקופות.

כתוצאה מכך נפל ונחבל בכתף ימין ובגב. בבדיקת אולטרה סאונד שנערכה לאחר הנפילה אובחן קרע חלקי של גיד בכתף ושבר בשתי חוליות. ד"ר אריה אריאלי, אורתופד ומנתח מומחה אשר בדק את התובע קבע בחוות דעתו, כי בגין התאונה נגרמה לקשיש נכות לצמיתות בשיעור של 25 אחוזים.

עו"ד לינדנברג טוען בכתב התביעה כי כתוצאה מהתאונה התובע עבר ניתוח בהרדמה מלאה לאיחוי השברים והוא סובל עד היום מכאבים עזים וממושכים בגבו, ממגבלות תנועה בכתף ימין ומהחמרה בצליעה. בתביעה נטען כי התאונה אירעה בשל רשלנות של מגה ועובדיו שלא דאגו לסלק את המפגע שיצרה ולא דאגה לסביבה בטוחה למבקרי המרכול. לכן מבקשים לפצות את הקשיש בגין עזרה סיעודית, טיפולים, תרופות, אביזרי עזר רפואיים, התאמת דיור, כאב וסבל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך