אלון דאי הוזמן לארה"ב לקבלת פרס אלוף אירופה עד גיל 25

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד, שנחשב לנהג הישראלי הטוב בעולם, הוזמן לארה"ב לקבל מספר פרסים בהם זכה "בסבב הנסקאר" של אירופה. בין התארים, התואר הנכסף, של אלוף אירופה עד גיל 25! דאי מתחרה לראשונה בסבב הזה וקטף עוד פרסים כמו, "רוקי השנה", סגן אלוף אירופה ואפילו "חביב הקהל". כבוד.

נהג המירוצים האשדודי, אלון דאי, ייצא בשבוע הבא לארה"ב, לשם הוזמן בכדי לקבל את הפרסים בהם זכה "בסבב הנסקאר" של אירופה. אלון זכה במספר תארים ובראשם אלוף אירופה עד גיל 25!

אלון הצטרף השנה לסבב הנסקאר, שבסיסו בארה"ב והוא מתחרה בסבב האירופאי. למרות שזו לו השנה הראשונה, אלון סיים במקום השני באירופה בסבב שלו, זכה גם בתואר "רוקי השנה", שזה עבור הנהג החדש של השנה וגם בתואר הנכסף, אלוף אירופה עד גיל 25. אגב לזה יש להוסיף גם את חביב הקהל, תואר שקטף ישראלי, באירופה. לא דבר ברור מאליו, בוודאי בימים אלה.

 הטקס אליו הוזמן "night of charleston"', נחשב לאחד הטקסים היוקרתיים ביותר בארה"ב, בה ענף המירוצים מאוד פופולארי. כך שבחירותו ל"חביב הקהל" מלמדת הרבה על דאי. דאי פרסם תודה למעריציו בדף האישי שלו ואמר: "ברצוני להגיד תודה לכל מי שבחר בי הפרס הזה הוא גם שלכם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך