האלופה רוצה לחזור היום מהפגרה בניצחון

לאחר פגרת הנבחרת תחזור היום (שני) ליגת העל בכדורסל לנשים לפעילות. האלופה, מכבי בן אשדוד תארח (19.00) את הפועל ראשל"צ והמטרה - ניצחון. שי דורון ששיחקה בנבחרת תחזור לשחק לאחר שנעדרה מהליגה עקב פציעה. לייני סלווין אמורה להגיע רק ברביעי.
קלארק בריצה

ליגת העל בכדורסל לנשים חוזרת ואיתה חוזרת האלופה, מכבי בן אשדוד למשחק בית מול הפועל ראשל"צ.

לאחר פגרת הנבחרת, שהייתה עסוקה במוקדמות אליפות אירופה חוזרת הליגה לנשים בכדורסל. האלופה מאשדוד מכבי בן אשדוד תארח היום את הפועל ראשל"צ (19.00) באולם "הקריה".

הקבוצה התחזקה ברכזת  לייני סלווין ששיחקה בעבר בקבוצה. היא היתה אמורה להגיע בסוף השבוע, אבל תגיע ככל הנראה רק ברביעי. גם הזרה אליסון הייטאוור, אמורה להגיע באמצע החודש. כך שהקבוצה תראה אחרת לאחר הפגרה. שי דורון שלא שיחקה במחזור הליגה האחרון עקב פציעה, תחזור לשחק, לאחר ששיחקה כבר במשחקי הנבחרת.

הקבוצה נמצאת במאזן של 2:2 והיא מקווה לנצח מחר (שני) ולהפוך את המאזן לחיובי וומשם להמשיך את הממונטום. אגב גם המאזן של הפועל ראשל"צ הוא 2:2. אבל על הנייר מכבי בן אשדוד צריכה לנצח.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך