לבד בצמרת. היסטוריה הפועל אשדוד ראשונה

היסטוריה. עם ניצחון שביעי ברציפות, הפועל אשדוד ראשונה בליגת ווינר בכדוריד. הפעם לבדה. הקבוצה ניצחה 23:28 את בני הרצליה וניצלה את העובדה שמכבי ת"א לא שיחקה (בגלל שיריבתה רמה"ש משחקת בגביע האתגר) והיא עכשיו לבד בצמרת! בתחילת העונה רצתה אשדוד רק להגיע מהמקום החמישי לרביעי. עכשיו זה כבר סיפור אחר לגמרי. במחזור הבא, ביום שני, משחק חוץ קשה מול מכבי ראשל"צ.

בתחילת העונה, הפועל אשדוד "רק" רצתה לעלות "מדרגה" אחת. לעלות מהמקום החמישי לרביעי ולפליאוף העליון. עכשיו לאחר הניצחון 23:28 על בני הרצליה, היא "בבעיה" טובה. הפועל אשדוד במקום הראשון לבדה!!ועשתה היסטוריה בליגת העל.

מכבי ת"א שהייתה צמודה לאשדוד בראשות הטבלה, לא שיחקה אתמול, מאחר ויריבתה של ת"א, רמה"ש, תשחק מחר (מוצ"ש) במסגרת גביע האתגר האירופאי. אשדוד לא עשתה "הנחות" לת"א ועלתה לבדה כאמור למקום הראשון.

הפועל אשדוד בעוד מהלך טוב מול הרצליה. (צילום: באדיבות מני אלגריסי)
הפועל אשדוד בעוד מהלך טוב מול הרצליה. (צילום: באדיבות מני אלגריסי)

הזר אלכס בוסיץ, ממשיך עם היכולת הטובה שלו והוא הצטיין במשחק עם 12 שערים. הפתעה לטובה היה השוער הצעיר, ליאור קפלן שנכנס לשער במחצית השנייה  ועצר כמה עצירות מעולות משש מטרים, שלא נתנו לבני הרצליה להתקרב.

במחזור הבא, ביום שני,  צפוי לקבוצה משחק קשה בחוץ מול מכבי ראשל"צ. ניצחון של מכבי ראשל"צ וכבר לא מדובר בהצהרת כוונות, אלא בעובדות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך