דרבי דרומי. נקודה. 1:1 בין מ.ס אשדוד ואשקלון.

לאחר הניצחון ביבנה, רצו במ.ס אשדוד להמשיך את המומנטום ולנצח ניצחון שני ברציפות, הפעם "בדרבי של הדרום", מול הפועל אשקלון. אשקלון עלתה ראשונה ליתרון (60), אבל אשדוד חזרה מהר והשוותה תוך 6 דקות, משער נהדר של דין דוד. קינדה הורחק בדקה ה-90. זה נגמר בתיקו 1:1.
כמעט והצליח לכבוש
כמעט והצליח לכבוש. כמעט. דין דוד. (צילום: פבל)

מ.ס אשדוד רצתה לנצח. רצתה להמשיך את המומנטום מיבנה ביום שני, כשניצחה 1:3, במשחק השלמה. אבל ליריבה מאשקלון, "בדרבי של הדרום", היה גם רצון משלה לנצח. זה נגמר תיקו 1:1.

המחצית הראשונה הייתה די שקולה. הפתיחה הייתה של אשדוד ושוער אשקלון, גליל בן שאנן, הציל בהצלה כפולה, שער באותה התקפה (14), מבעיטות  של אור אינברום (מהטובים במחצית באשדוד) ושל דין דוד.  מ.ס המשיכה ללחוץ ורק בדקה ה-16 בעטה אשקלון את הבעיטה הראשונה למסגרת.

אשדוד ,שחסרה שני שחקני הרכב בהגנה , טום בן זקן ועידן מקדש שאינם כשירים, שלטה במחצית, אבל רבע שעה לסיומה, התעוררה אשקלון ו הגיעה למצבים ליד השער של משפתי. 3 דקות למחצית, מנע משפתי שוער אשדוד שער, כשהדף כדור מבעיטה חופשית, שכבר נראה בדרך פנימה.

השאיר את התוצאה מאופסת במחצית, בהצלה גדולה. משפתי
השאיר את התוצאה מאופסת במחצית, בהצלה גדולה. משפתי.(צילום: פבל)

אבל במחצית השנייה, הצליחה אשקלון לכבוש. שי רביביו, בכדור חופשי מ-20 מ', כדור חופשי מדהים לחיבורים ומשפתי הפעם לא יכול היה לעזור 0:1 לאשקלון.

אבל אשדוד הגיבה יחסית מהר וכעבור 6 דקות, דין דוד, הסקורר של הקבוצה, קיבל כדור גדול מאינברום , דוד עבר את בן שאנן ומול הרשת כבש 1:1. תוצאת המשחק.

בדקה ה-90 הורחק גדי קינדה, שנכנס כמחליף, לאחר עבירה מאחור על שחקן אשקלון.

בישול גדול לדין דוד. אור אינברום (צילום: פבל)
בישול גדול לדין דוד. אור אינברום (צילום: פבל)

 

 

אשדוד: משפתי, מושל, סירושטיין, ברדע, טובול, מונד, אוחנה, אינברום, קוגבינה (אביטן), זריהן (קינדה), דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך