מ.ס. אשדוד הובסה 0:5

מ.ס. אשדוד ספגה את אחת התבוסות הקשות של השנים האחרונות, כשספגה חמישה שערים ללא מענה ממכבי חיפה המתאוששת.

מביך היה להיות אוהד אשדוד בבלומפילד בשבת האחרונה. מכבי חיפה, שריצתה עונש רדיוס באצטדיון התל-אביבי, עשתה ככל העולה על רוחה במגרש מול שחקנים אשדודים חסרי אונים שאפשרו לשחקני הרכש הנוצצים של הירוקים לחגוג על הדשא.

תכנית המשחק של קלינגר היה למנוע מחיפה להבקיע בשלבים המוקדמים, וכך ככל שיעבור הזמן, יגדל הלחץ על שחקני הקבוצה המארחת וכך ניתן יהיה לנסות ולעקוץ אותם בהתקפות מתפרצות. בפועל, מכבי חיפה הבקיעה את השער הראשון כבר אחרי 8 דקות ושיבשה לקלינגר את התכניות.

בדקה ה-20 זה כבר 2:0 מבישול שני של בניון, אבל מה שסתם את הגולל על התקוות של אשדוד לעשות עוד קאמבק הירואי, הייתה פציעתו של אלכס דוידוב בדקה ה-35 ועזיבתו את כר הדשא. המחצית הראשונה נגמרה כשמכבי חיפה מנצלת 100% מהמצבים אליהם הגיעה, או במילים אחרות, שתי בעיטות לשער – שני שערים. המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי. אמנם אשדוד פתחה בלחץ על שערו של סטויקוביץ' והגיעה לארבעה איומים שלא נוצלו, אך בדיוק כשקלינגר החליט להכניס למערכה את ניב זריהן במקומו של ניקולס פלצ'וק שנראה עדיין מעט חלוד, כבשה חיפה את השלישי והוציאה לאשדודים את מעט האוויר שעוד נשאר להם במפרשים. מאותו הרגע זו הייתה רק קבוצה אחת על הדשא, קבוצה שעשתה ככל העולה על רוחה. אמנם שני השערים האחרונים הגיעו ב-10 הדקות האחרונות של המשחק, אך נוצר הרושם כי החיפאים יכולים לכבוש בכל התקפה ורק חוסר ריכוז מנע מהם לרשום תוצאה היסטורית במשחק הזה.

"אין תירוצים במשחק כזה. לא היינו טובים ולא היינו במשחק וחבל", אמר ניר קלינגר בסיום המשחק. "נצטרך לדעת איך אנחנו עושים סוויץ' וחושבים קדימה לקראת המשך המשחקים. זה לא היה פשוט עבורנו לקבל חמישה שערים ולא היינו צריכים להיראות ככה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך