תביעת ענק נגד מנחם גלילי!

חבר מועצת העיר עו"ד צחי אבו, החליט להגיש תביעת דיבה בסכום של 3 מיליון שקל נגד הבעלים של עיתון "השבוע באשדוד מנחם גלילי, העיתון המיושן של גלילי פרסם בשבוע החולף כתבה חריפה ומגמתית נגד עו"ד אבו, ובין היתר ציין כי חבר המועצה שותף בחברת הבנייה "י.צ. פרמיום", שאמורה לקבל לידיה שטח ציבורי עבור חניון תת קרקעי לבניין שנבנה ברובע א'. מבדיקה שערך עיתון "המגזין" מול רשם החברות מסתבר כי עו"ד אבו כלל לא שותף בחברה האמורה, ובעקבות הדברים הללו גלילי יצטרך לספק הסברים בבית המשפט
תמונה של גבר

חבר מועצת העיר עו"ד צחי אבו החליט להגיש תביעת לשון הרע נגד הבעלים של העיתון המיושן "השבוע באשדוד". היקף התביעה: 3 מיליון שקל. עו"ד אבו קיים בתחילת השבוע התייעצויות קדחתניות עם גורמים משפטיים בכירים, ונתן להם אור ירוק לגבש את התביעה בימים הקרובים, כדי שיגיש אותה לבית המשפט.

העיתון של גלילי פרסם בשבוע החולף כתבה קשה ופוגעת נגד עו"ד אבו. גלילי כתב עליו שהוא "מצפצף על החוק…", "במקום לסייע לחלשים מסייע לעצמו….", ועוד לא מעט אמירות פוגעות ומעליבות, המוכרות היטב לציבור מבית היוצר של גלילי.

בכתבה נכתב עוד בצורה ברורה: "לא ברור מה הבהילות והמסירות שמגלה העירייה להביא למועצת העיר אשדוד, פעם אחר פעם את נושא העברת שטח ציבורי עבור חניון תת קרקעי לבניין שנבנה ברובע א' של חברת "י. צ פרימיום בע"מ", השייכת במחציתה לחבר מועצת העיר, עו"ד צחי אבו".

העיתון של גלילי השתמש בביטויים חד משמעיים, בלי שום סייגים שעו"ד צחי אבו שותף בחברה האמורה. עיתון "המגזין" החליט לבצע בדיקה פשוטה, שגם גלילי עצמו היה אמור לבצע, מול רשם החברות. מהבדיקה עולה כי לחברה יש בעלים אחד ושמו ירון מרגי.
עו"ד אבו אומנם היה בעבר במו"מ רציני מול מרגי לרכוש את החברה או חלק ממנה, אך בסופו של דבר השניים לא הצליחו להגיע להבנות ועו"ד אבו המשיך לכיוונים עסקיים אחרים.

th06fent

מקורביו של עו"ד אבו אמרו השבוע כי "בכתבה עצמה היו לא מעט פגיעות קשות בשמו הטוב של צחי, ומעל הכל יש את הנתון השקרי שצחי שותף בחברה האמורה לעמוד בקשר ישיר מול העירייה, מה שכביכול מציב את צחי בניגוד עניינים. הדברים אינם נכונים כלל וכלל, אבל זה ממש לא מפתיע. גלילי פוגע באופן שיטתי בדמויות בכירות בעיר, החל מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, דרך לא מעט אנשים שעשו ותרמו למען העיר. עכשיו הוא סימן כמטרה את צחי אבו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך