"אנחנו רוצים פיינל פור"

הדובר, יו"ר הקבוצה יורם אסרף, לקראת המשחק הקשה של מכבי אשדוד, ביום ראשון מול מכבי ראשון לציון, מהטובות בליגה. לאחר 5 ניצחונות רצופים של אשדוד, המילה פיינל פור הצטרפה ללקסיקון הקבוצה. אסרף: "ניצחון בראשל"צ זו הצהרת כוונות".
דיונטה גארט והסל עם הבאזר, שהעניק לאשדוד את הניצחון על קרית גת. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

בהנהלת מכבי אשדוד/באר טוביה, מדברים על פיינל פור. הקבוצה רשמה 5 ניצחונות רצופים ובשיחות פנימיות עם הצוות המקצועי ובישיבות הנהלה, מדברים על הרצון והאופציה להגיע לפיינל פור, בעקבות הצלחת הקבוצה. הנהלת הקבוצה שוחחה עם המאמן צביקה שרף בנושא והבהירה שכל שיבקש בכדי להשיג את המטרה הזו, יעמוד לרשותו.

ביום ראשון תצא מכבי אשדוד לאחד ממשחקיה הקשים ביותר עד כה, משחק מול מכבי ראשל"צ. ראשל"צ הרביעית, נמצאת מקום אחד מתחת לאשדוד, אבל חסר לה משחק, כך שהיא עוד יכולה להגיע למקום הראשון. ראשל"צ גם עלתה השבוע שלב "ביורופקאפ". בקבוצה יודעים את העובדה הזו והיו"ר יורם אסרף התייחס למשחק מול ראשל"צ.

אסרף: "זה לא יהיה משחק קל. ראשון לציון היא המועמדת אולי הכי בולטת לפיינל פור. אבל גם אנחנו רוצים להיות שם, בפיינל פור ולכן נבוא למשחק בכדי לנצח, כמו בכל משחק. ניצחון על ראשל"צ לא יהיה עוד ניצחון, זו תהיה הצהרת כוונות".

ניצחון בראשל"צ אינו עוד ניצחון. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)
ניצחון בראשל"צ אינו עוד ניצחון. היו"ר אסרף. (צילום: פבל)

הזר של הקבוצה צ'ארלס תומאס, נבחר לחמישיית המחזור, בעקבות יכולת המצוינת בניצחון על קרית גת, במחזור האחרון. לגבי זר אחר, מיקל גלאדנס, הרי שלשחקן חוזה עד לאמצע החודש הקרוב. בקבוצה ימתינו על לתום חוזהו, אבל אם ימשיך ביכולת הזו, לא מן הנמנע שחוזהו יוארך עד לתום העונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך